כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
ישמח האב בגן עדן

ויקרא שמו בישראל: אלעזר מרדכי בן ר' אלעזר מרדכי 

מרטיט: שמחת ברית מרגשת נערכה בצהריים בביתר לבנו של הרוג אסון מירון, המחנך הנודע הרב אלעזר מרדכי גולדברג ז"ל, שהותיר אחריו אלמנה וארבעה יתומים • צפו בתיעוד מרגש מהשמחה שבו התינוק שלא זכה להכיר את אביו, נקרא על שמו

ויקרא שמו בישראל: אלעזר מרדכי בן ר' אלעזר מרדכי 
ברית לבן הרב אלעזר מרדכי גולדברג ז"ל צילום: ארי קופרשטוק

שמחת ברית מרגשת שלא הותירה אף עין יבשה התקיימה בשעות הצהריים (שני) באולמי 'אבני חן' בעיר ביתר, לבנו של הרב אלעזר מרדכי גולדברג ז"ל שנהרג ל"ע באסון מירון.

בני המשפחה לצד מכרים וידידים התכנסו לשמחת הברית לתינוק היתום, שלא יזכה להכיר את אביו, שפתיל חייו נגדעו באחת בעת שהיה בשיא פריחתו, כשלפני כשמונה חודשים הוא עלה בסערה השמימה במהלך האסון הנורא.

לחצו כאן כדי לסייע למשפחה להתגבר על הקשיים>>>

מורו ורבו, האדמו"ר משידלובצא הגיע לביתר לשמש סנדק בברית ובעמידה לברכות כובד הדיין הגרא"ש שטיגליץ, עין לא נותרה יבשה בשמחה שהייתה מהולה בעצב באמירת הברכות המרטיטות של הסבא, שבמהלכה נשמעה זעקה קורעת הלב "ישמח האב בגן עדן ביוצאי חלציו", יחד עם התפילה הנרגשת "קיים את הילד הזה לאמו", כאשר אביו כבר בגנזי מרומים. 

בהגיע הסבא הרה"ח רבי שמואל גולדברג לאמירת השם, הוא נקרא על שם אביו 'אלעזר מרדכי בן ר' אלעזר מרדכי'.

כזכור, במסע הלוויה של רבי אלעזר מרדכי, שהותיר אחריו אלמנה צעירה ו-4 יתומים קטנים, השתתפו תלמידים רבים שביכו מרה את פטירתו של המלמד שלהם. הלב נקרע, אל מול היתומים והאלמנה, שנותרו לבדם.

 

 

 

אלעזר מרדכי גולדברג אסון מירון תשפ"א

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד