כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
מופת מדהים

"הבבא סאלי אמר - מספר ילדיך יהיו כמניין הביסקוויטים בידך"

ישועות הבבא סאלי היו מוכרים בכל רחבי העולם וסגולותיהם נותרו אף לאחר פטירתו מן העולם, בפרט ביום ההילולא • סיפור מפעים הגיע למערכת, אודות התורם האמיד שלא זכה לזרע של קיימא במשך 10 שנים, עד לברכה יוצאת הדופן • בצל הגבלות הקורונה, ניתן למסור שם לתפילה ביום הנורא והקדוש, בו צאצאיו ומקובלים נוספים ישאו תפילה על ציונו 

"הבבא סאלי אמר - מספר ילדיך יהיו כמניין הביסקוויטים בידך"
הבבא סאלי זי"ע צילום: באדיבות המצלם

ביום חמישי ד' בשבט, תתקיים תפילה היסטורית ותקדימית בהשתתפות מקובלים ומניין מצאצאי הבבא סאלי על הציון הקדוש ביום ההילולא הנורא והקדוש.

רבבות זכו בחיי הבבא סאלי לישועות וניסים והתברכו מכוחו ואורו העצום.

השאירו שמכם ותראו ישועות>>


כזה גם היה התורם הנודע מאוסטרליה, שביקר רבות את הבבא סאלי ואף היה תומך בישיבתו.

על אף שהתברך בעסקיו, אותו עשיר לא זכה לפרי בטן במשך שנים ארוכות. לאחר 10 שנים בהן לא זכה לזרע של קיימא נפשו לא ידעה מנוח והוא התחנן בפני הבבא סאלי לברכה.

בצעד מפתיע נטל הבבא סאלי מספר ביסקוויטים שהיו סמוכים לשולחנו והעביר אותם לידיו של התורם. "תספור, כמה ביסקוויטים יש כאן?", ספר ומצא כי מניינם הוא שמונה. "כך יהיו מספר ילדך" בירך.

שנה אחר שנה התקיימה ברכתו, כאשר זכתה אשתו של התורם ללידת ילדים רבים. כאשר משפחתם גדלה לכדי שישה ילדים, אמרה האם כי קשה עליה עול הלידה והגידול ואמרה כי בכוחה לשאת לידה אחת נוספת בלבד. אולם הבטחת הבבא סאלי לא שווה ריקם - הזוג התבשר כי התברכו בתאומים. כך התקיימה ברכת הרב מעל דרך הטבע, 8 פעמים! בדיוק כפי שהבטיח.

זכותו וזכרו של הבבא סאלי עומדים כעת לימיננו ביום פטירתו. מדובר בהזדמנות נדירה שאסור לנו לפספס.

השנה, מתחם קבר הבבא סאלי יהיה סגור בשל הנחיות הקורונה. אולם על אף ההגבלה בהגעה פיזית למקום, נוצרה הזדמנות נדירה להעברת שמות למעמד התפילה המיוחד בראשות נכדי הצדיק!

זקוקים לזיווגים, זרע של קיימא, פרנסה בשפע וישועות מעל לדרך הטבע? השאירו שמכם ותראו ישועות>>

בבא סאלי ישועות חשוכי ילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד