ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
"התאכזבתי משרים"

הפגישה עם אבו מאזן: גנץ תוקף את מבקריו בממשלה

שר הביטחון גנץ השיב היום למבקריו בממשלה בעקבות הפגישה בערך בביתו עם יו"ר הרש"פ. "התאכזבתי משרים בממשלה שהעדיפו לדבר מפוזיציה פוליטית על חשבון הצרכים הביטחוניים"

הפגישה עם אבו מאזן: גנץ תוקף את מבקריו בממשלה
בני גנץ צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

שר הביטחון בני גנץ משיב היום (שני) לביקורת שהוטחה נגדו מצד מחבריו לממשלה בעקבות הפגישה שקיים בשבוע שעבר בביתו בראש העין עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן. גנץ תוקף את חבריו וטוען כי הם מעדיפים פוליטיקה על חשבון ביטחון המדינה.

בפתח ישיבת הסיעה השבועית אמר גנץ: "כשר הביטחון, תפקידי לדאוג שצה"ל מוכן למלחמה או לקרב. כמדינאי, תפקידי הוא לפעול כדי למנוע את המלחמה. הצורך בשמירה על ביטחון אזרחי ישראל והלחימה בחמאס, הם הסיבה המרכזית שבגינה נפגשתי בשבוע שעבר עם יו"ר הרשות הפלסטינית".

גנץ ציין כי מסיבות שפירט "אמשיך להיפגש גם אתו וגם עם גורמים נוספים באזור שהשיח איתם מסייע ליציבות, לביטחון ולאינטרסים שלנו". הוא השיב לשרי תקווה חדשה שביקרו את הפגישה: "שמעתי את הביקורות ואני חוזר ואומר – מי שאחראי לשלוח חיילים לקרב, הוא זה שאחראי לעשות הכול כדי למנוע אותו".

עוד הוסיף גנץ והשיב לביקורת שהוטחה כלפיו מחבריי בממשלה: "התאכזבתי משרים בממשלה שהעדיפו לדבר מפוזיציה פוליטית על חשבון הצרכים הביטחוניים. בחדרי חדרים, גם הם נשמעים אחרת. מבחינתי, בכל מקום שבו האינטרס הפוליטי מתנגש עם הביטחון – הביטחון חייב לגבור תמיד".

בני גנץ אבו מאזן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד