י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

חשיבותו של ביטוח לעסקים

האם כל עסק חייב שיהיה לו ביטוח עסק או שיש מקרים מסוימים שאפשר לוותר? למה זה כל כך חשוב בעצם ומה הוא בכלל נותן לכם? אנחנו כאן כדי לתת לכם תשובות על כל השאלות שיש לכם

חשיבותו של ביטוח לעסקים
סוכן ביטוח צילום: istockphoto

ביטוח עסק – מה זה בכלל?

נתחיל מהבסיס. כדי להבין למה חשוב שיהיה לכם ביטוח לעסק חשוב להבין מה זה בכלל, ובמיוחד אם זה עתה פתחתם עסק חדש. אז למי שלא מכיר נספר שמדובר למעשה בכיסוי עבור נזקים בלתי צפויים, שעלולים להיגרם במסגרת פעילותכם העסקית. זה יכול להיות נזקים פיזיים שנגרמו בגלל פריצה, שריפה שהתלקחה, גניבה, נזקי טבע ואפילו תביעות מצד עובדים, לקוחות או אנשים אחרים שניזוקו עקב פעילותכם. ביטוח זה אינו מוגדר כחובה בחוק, אבל בהחלט מדובר בביטוח חשוב, שנחשב בגדר חובה כי הוא ממש יכול להציל אתכם מפני קטסטרופה כלכלית ואפילו פשיטת רגל.

מה כולל ביטוח לעסק?

חשוב להבין שביטוח עסק הוא מעין שם גנרי וכללי לקבוצת פוליסות שמאוגדות יחדיו באופן מודולרי, על מנת לספק פתרון לכל עסק בהתאם לתחום פעילותו, מחזור הכנסותיו, כמות עובדיו וכדומה. כלומר כל ביטוח עסק ניתן להתאים באופן אישי לצורכי העסק הספציפיים. הרי ביטוח של משרד הייטק לאו דווקא יתאים לבעל מאפייה או לקוסמטיקאית או למי שבבעלותו גן ילדים...

עם זאת, ישנם כיסויים שרוב בעלי העסקים צריכים ולכן אם מדברים באופן כללי על ביטוח עסק ניתן לומר שישנם כמה אלמנטים שמשותפים לרוב בעלי העסקים, למשל: ביטוח מבנה וביטוח תכולה המכסים נזקי אש, גניבה ופריצה, ביטוח המכסה תביעות צד ג', ביטוח חבות עובדים שמכסה אתכם במקרה שבו עובד מחליט לתבוע אתכם או נפגע במסגרת עבודות וביטוח אובדן הכנסות ורווחים.

קיימים עוד ביטוחים רבים שבהחלט חשוב להיות מודעים אליהם, ולשקול להוסיף אותם לביטוח העסק שלכם. רק ככה תוכלו באמת לעבוד בלב שקט ורגוע. למשל: ביטוח אחריות מקצועית שמגן עליכם מפני תביעות רשלנות, ביטוח סייבר, ביטוח ציוד אלקטרוני, ביטוח אחריות מוצר והרשימה עוד ארוכה.

האם באמת כל עסק חייב ביטוח כזה?

בעינינו התשובה היא חד משמעית כן, משתי סיבות עיקריות: קודם כל, כאמור, מדובר בביטוח גמיש מאוד, כך שניתן להתאים את הביטוח לאופיו הייחודי של העסק והתשלום יהיה בהתאם. שנית, יכולים להתרחש כל כך הרבה מצבים אפשריים שעלולים לגרום לכם נזקים כלכלי משמעותי, האם אתם באמת מוכנים לקחת את הסיכון שתגיעו למצב של קריסה? עובד שנפצע, פריצה פיזית או דיגיטלית, טעות אנוש, אירוע טבע חריג – כל אלה מצבים שקורים כל הזמן ופוגעים בכל סוגי העסקים, בארץ ובכל רחבי העולם. ביטוח עסק הוא ממש חבל הצלה שיכול לעזור לכם לשמור על מקור פרנסתכם, גם במצבים מאתגרים אלה.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עוד היום עם סוכנות ביטוח פתרונות עדיפים שמתמחה בעולם הביטוח העסקי כבר עשרות שנים. בואו לקבל פרטים נוספים וליהנות מיחס אישי, שירות אדיב ומקצועי ומהתאמה מושלמת של ביטוח לעסק שלכם.

ביטוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד