כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מתיחות בדרום

ירי מקלעים בוצע לעבר ישראל, הופעלה התרעה

אש מקלעים נורתה הבוקר מדרום רצועת עזה לעבר שטח ישראל. הופעלה התראה בשטח פתוח. לא נגרם נזק ולא היו נפגעים. דו"צ: "הופעלה התרעה בישומון בשטח פתוח בלבד כתוצאה מירי שאינו רקטי מדרום רצועת עזה לשטח ישראל"

ירי מקלעים בוצע לעבר ישראל, הופעלה התרעה
פלסטיני בגבול רצועת עזה צילום: פלאש 90

מחבלים פלסטינים ירו הבוקר (שני) אש מקלעים מרצועת עזה לעבר שטח ישראל. בשל כך, הופעלה התרעה בשטח פתוח. הירי בוצע מדרום רצועת עזה. לא נגרם נזק ולא היו נפגעים התקרית.

מדובר צה"ל נמסר כי "מוקדם יותר היום, הופעלה התרעה בישומון בשטח פתוח בלבד כתוצאה מירי שאינו רקטי מדרום רצועת עזה לשטח ישראל".

אמש (מוצאי שבת) תקף צה"ל שורת מטרות טרור של ארגון חמאס ברצועת עזה, זאת בתגובה לירי שתי הרקטות בשבת בבוקר לעבר גוש דן. במהלך השבת קיימו בצבא הערכות מצב, כשבסיומן הוחלט להגיב על הירי.

דובר צה"ל מסר כי מטוסי ומסוקי קרב תקפו סדרה של מטרות במתחם לייצור רקטות של ארגון הטרור חמאס. בנוסף, טנקים תקפו עמדות צבאיות של ארגון חמאס בגבול רצועת עזה.

ראש הממשלה נפתל בנט התייחס אתמול להתחממות בדרום ותקיפות צה"ל ברצועה, בתגובה לירי הרקטות לעבר גוש דן במהלך השבת. בנט דחה בפתח ישיבת הממשלה את טענות ארגוני הטרור כי הרקטות שוגרו בשל מזג האוויר. "הסיפורים האלו לא רלוונטיים יותר", אמר בנט.

 

מקלעים רצועת עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד