י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"אטומים לרגשות הציבור"

מעקב 'בחדרי' • דרעי למנסור עבאס: סייע לתקצוב הילולת הבאבא סאלי

יו"ר ש"ס דרעי פונה הערב ליו"ר רע"מ ח"כ מנסור עבאס ומבקש ממנו שיסייע למצוא תקציב לאבטחה כדי להימנע מביטול הילולת הבאבא סאלי זצ"ל. "הממשלה שאתה חבר בה לא סופרת את הציבור הזה ואטומה לרגשותיו"

מעקב 'בחדרי' • דרעי למנסור עבאס: סייע לתקצוב הילולת הבאבא סאלי
אריה דרעי//מנסור עבאס צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שעות לפתיחת אירועי הילולת הבאבא סאלי, וכפי שדווח אמש (ראשון) לראשונה ב'בחדרי חרדים' קיום האירוע עדיין לוט בערפל בעקבות מחסור בתקציב, כאשר מסתמן כי ההילולה תבוטל בגלל סירוב הממשלה לתקצב את האירוע.

הילולת הבאבא סאלי שוב בסכנת ביטול; ההכרעה בידי הממשלה

הערב (שני) פנה יו"ר ש"ס חבר הכנסת אריה דרעי בפניה פומבית ליו"ר רע"מ חבר הכנסת מנסור עבאס בדרישה שיסייע מול הממשלה לאיתור תקציב ובכך למנוע את ביטול ההילולה שיחול ביום רביעי.

"אני פונה למנסור עבאס לעזור באיתור תקציב להילולת הצדיק הבאבא סאלי השבוע, מנהיגה הרוחני של עולי צפון אפריקה", כתב דרעי בטוויטר, "לצערי, הממשלה שאתה חבר בה לא סופרת את הציבור הזה ואטומה לרגשותיו. אולי אתה כאיש דת תסייע לנו לקיים את הילולת הצדיק".

כזכור, אמש פנה ראש עיריית נתיבות יחיאל זוהר למזכיר הממשלה שלום שלמה, בו דרש את השלמת התקציב לקיום האירוע. זוהר איים, "במצב דברים זה, הנני להודיעך כי אם לא יועבר מלוא התקציב לא ניתן יהיה לעמוד בדרישות הבטיחות עד למועד שקבעה משטרת ישראל ולא ניתן יהיה לקיים את האירוע במועדו".

הבאבא סאלי יום הילולא מנסור עבאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד