י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
יצאו תיקו

לעיני החברים: כך מתח נפתלי בנט את איילת שקד

כבכל שבוע ביום שני - התכנסה כל סיעה עם חבריה, וכן חברי סיעת ימינה שבאו במצב רוח למעט - הומור | בכניסה לחדר סיעתם ביצעו חברי ימינה בדיקה מהירה, שלאחריה פנתה השרה שקד לראש הממשלה ועבדה עליו כי התשובה - חיובית, בנט מצידו לא נשאר חייב 

לעיני החברים: כך מתח נפתלי בנט את איילת שקד
נפתלי בנט צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

יש להם זמן לצחוק: כמידי יום שני התכנסו המפלגות בחדריהן בכנסת לדיון השבועי. לנוכח התפשטות התחלואה ושרשרת ההידבקויות שהתרחשה לאחרונה בכנסת, מקפידים חברי המשכן לבצע בדיקות קורונה מהירות - 'אנטיגן' בכניסה לחדר סיעתם בכדי למנוע הדבקה.

וכך עשו גם חברי סיעת 'ימינה' וביניהם שרת הפנים איילת שקד, שהגיעה ככל הנראה במצב רוח מרומם והחליטה לתעתע מעט בחבריה. לאחר שכל החברים וביניהם ראש הממשלה נפתלי בנט, עברו את הבדיקה, הגיעה שקד ועבדה על חבריה כי הבדיקה שביצעה יצאה - חיובית. מהר מאוד הבהירה השרה כי היא מתבדחת. 

אך ראש המפלגה, ראש הממשלה נפתלי בנט התחבר למתיחה והגדיל לעשות, כאשר ביקש לראות את הבדיקה, העמיק ואמר לשקד: "את באמת חיובית יש קו ליד ה-c, זה contagious (מידבק)". יו"ר הסיעה ניר אורבך, שיתף פעולה עם ראש הממשלה במטרה לשכנעה כי נדבקה. אך בחלוף זמן קצר הבהירו השניים לשקד שיצאה מבולבלת כי צחקו איתה. כך דיווחה ליאור קינן ב'חדשות 13'.

 

 

 

מפלגת ימינה איילת שקד נפתלי בנט ניר אורבך בדיקת קורונה בדיקת אנטיגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד