כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"משלם משכורות לרוצחי יהודים"

בעקבות הפגישה: הפגנה מחוץ לביתו של גנץ

משפחות שכולות מפגינות בשעה זו מול ביתו של שר הביטחון בני גנץ בראש העין, כמחאה על הפגישה שערך בשבוע שעבר עם אבו מאזן והסיוע הכספי שהבטיח להעביר לרשות הפלסטינית במהלך פגישתם

בעקבות הפגישה: הפגנה מחוץ לביתו של גנץ
מפגינים מחוץ לביתו של שר הביטחון בני גנץ צילום: באדיבות המצלם

פורום "בוחרים בחיים" של המשפחות השכולות ונפגעי הטרור עורך בשעה זו הפגנה מול ביתו של שר הביטחון, בני גנץ, במחאה על הפגישה שערך בסוף השבוע שעבר עם יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, אשר ממשיך בניהול מיזם העברת המשכורות הקבועות למשפחותיהם של רוצחי יהודים.

"גנץ, בזכותך אבו מאזן יכול לשלם משכורות דמים לרוצחי יקירנו" נכתב על השלטים שמניפות המשפחות השכולות מול ביתו של שר הביטחון, עליהם מתנוססות גם תמונות הנרצחים, ובהם תמונותיהם של הנרצחים שמשפחותיהם חברות בפורום.

לאחר פגישתם של גנץ ואבו-מאזן בשבוע שעבר, נפוצו דיווחים כי השניים הגיעו להסכמה לפיה ישראל תעקוף את 'החוק להקפאת כספים ששילמה הרשות הפלסטינית בזיקה לטרור מהכספים המועברים אליה מממשלת ישראל', אשר מחייב את הממשלה לקזז מהכספים שהיא מעבירה לרשות כספים בשווי הסכומים שהרשות מעבירה למשפחות המחבליים. זאת, על-ידי כך שממשלת בנט-לפיד תעמיד לרשות הלוואה בסכום הדומה לזה שהחוק מחייב אותה להקפיא.

"באנו להזכיר לגנץ לאיפה הולך הכסף שהוא נתן לאבו מאזן", אמרה מירב חג'אג', שהוסיפה: "גנץ מממן עכשיו את הרוצחים של שיר, של דליה ושל נרצחים נוספים. מישהו פה שכח לביטחון של מי הוא צריך לדאוג. הוא יודע לאן הולך הכסף, ומה שהכי גרוע זה שזה מניע את הרוצחים הבאים".

דבורה גונן, אמו של דני גונן הי"ד, שהשתתפה בהפגנה אמרה: "לפעמים צריך לקום ולעשות מעשה. באנו הנה היום, לא כי היה לנו כוח לבוא, אלא כי לא היינו מסוגלים לראות את שר הביטחון נפגש עם מממן רוצחי ילדינו ולהישאר בבית. אבו מאזן הוא טרוריסט שפל ובמקום להפוך אותו ללא רלוונטי, מזמין אותו בני גנץ לביתו, מאדיר אותו ומוזיל בכך את דם ילדינו".

הפגנה אבו מאזן בני גנץ בוחרים בחיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד