כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מסרבים להתייצב

ילדיו של דונלד טראמפ קיבלו זימון לחקירה

בנו ובתו של הנשיא לשעבר טראמפ, סירבו להיענות לזימון שהוצא על ידי משרד התובע הכללי של מדינת ניו יורק, המשרד מנהל חקירה אזרחית על האופן שבו התנהלו עסקי הנדל"ן המשפחתיים

ילדיו של דונלד טראמפ קיבלו זימון לחקירה
דונלד ג'ון טראמפ ג'וניור / דונלד טראמפ צילום: ויקיפדיה/אמיר לוי, פלאש 90

התובעת הכללית של ניו יורק, לטיטיה ג'יימס, קבעה כי דונלד טראמפ ג'וניור ואיוונקה טראמפ, ילדיו של נשיאה ה-45 של ארצות הברית, דונלד טראמפ, יופיעו לתשאול בחקירה המתמשכת שמובילה ג'יימס, המקבילה לחקירה פלילית של התובע המחוזי של מנהטן, שחוקר את עסקיו של הנשיא לשעבר. שניהם הודיעו כי יגישו בקשות לביטול הזימון.

הנשיא לשעבר וראשי החברה שלו הכחישו שנעשו עבירות מסים, תקפו את החקירה וכינו אותה פוליטית. החקירה הפלילית המתנהלת הובילה עד כה להגשת כתבי אישום נגד ארגון טראמפ ומנהל הכספים הוותיק שלו אלן וייסלברג בהאשמות מס.

ג'יימס בדקה האם החברה ניפחה במרמה את ערכי אחזקות הנדל"ן שלה כדי לקבל הלוואות בנקאיות, ואז הפחיתה את הערכים כדי לחסוך במסים.

התובעים טענו שהחברה שילמה את שכר הדירה של וייסלברג, הוצאות מחיה, שכר לימוד בבית ספר פרטי והשכרת רכב ללא דיווח על החזרי מס. שניהם כפרו באשמה. אריק טראמפ, בן נוסף של הנשיא לשעבר, נחקר על ידי משרדו של התובעת ג'יימס באוקטובר 2020.

גורד השחקים של טראמפ בוול סטריט, והמלון שלו בשיקגו הם בין הנכסים שנבדקים בחקירת התובעת הכללית.

דונלד טראמפ איוונקה טראמפ חקירה פלילית לטיטיה ג'יימס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד