י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הלם בבני ברק

המלמד והמלחין החסידי נפטר באופן פתאומי

המלחין והמלמד החסידי מתלמוד תורה 'זכרון מאיר' הליטאי בבני ברק, הרה"ח רבי חיים יעקובזון ז"ל, מחשובי חסידי צאנז בבני ברק, הלך לעולמו בפתע פתאום בגיל 72. נודע כמלחין ומוזיקאי שהלחין עשרות שירים. הלווייתו בצהריים מבני ברק לסגולה 

המלמד והמלחין החסידי נפטר באופן פתאומי
הרב חיים יעקובזון ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: מבני ברק מגיעה הידיעה המעציבה על פטירתו של המחנך המוכר הרב החסיד ר' חיים יעקובזון ז"ל, ששימש במשך שנים רבות כמלמד בתלמוד תורה 'זכרון מאיר' בעיר ונמנה על חסידי צאנז, שנפטר לבית עולמו בפתע פתאום והוא בן 72 בפטירתו.

המנוח ז"ל נולד בירושלים בי"ט סיון תש"ט לאביו רבי אברהם ז"ל, כבר מילדותו התחבר לעולם הנגינה בכישרון מוזיקלי מיוחד, ובמשך השנים ניהל מקהלות ולימד פיתוח קול.

שימש בין היתר כמלמד עשרות שנים בתלמוד תורה 'זכרון מאיר 'בבני ברק, שם היה מלמד אהוב על תלמידיו הרבים שהעמיד במשך השנים.

כמו כן שימש כמפקח בתלמודי תורה בעיר, ביניהם בתלמוד תורה דושינסקיא. נודע כמלחין בחסד עליון שהלחין שירים רבים שהתפרסמו בדיסקים שהוציא בינהם את השיר 'הבן יקיר לי אפרים'.

המנוח ז"ל מנצח על מקהלה בתלמוד תורה. 

תלמידיו מהעבר שלמדו אצלו מספרים ל'בחדרי חרדים' על מלמד משכמו ומעלה שתמיד היטיב עם תלמידיו, בחיידר לימד בכתה ד' והיה מחדיר בתלמידיו את אהבת הלימוד.

בתלמודי התורה היה מנהל את המקהלות במסיבות ובאירועים מיוחדים. הוא שימש כמפקח לימודי חול בחיידר דושינסקיא בבני ברק מדי יום ואף אתמול היה כרגיל בחיידר. הבוקר עוד הגיע ללמד בתלמוד תורה 'אור זורח' בעיר, הוא לא חש בטוב, חזר לביתו, התמוטט מדום לב ונפטר לבית עולמו. 

הוא הותיר אחריו דור ישרים מבורך בנים ונכדים הממשיכים את דרכו.

מסע הלוויה היום בשעה 14:30 בצהריים מביתו ברחוב הרב מלצר 21 בבני ברק לבית החיים סגולה בפתח תקווה שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הרב יעקובזון הלוויה זכרון מאיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד