י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"איש של ערכים"

אביו של הטייס שנהרג בהתרסקות המסוק: "רוצה שיזכרו את החיוך שלו"

הלווייתו של רב-סרן חן פוגל ז"ל בן ה-27, שנהרג אמש בהתרסקות המסוק הצבאי מול חופי חיפה, תתקיים בשעה 15:00 בבית העלמין הצבאי בעיר | האב סיפר לכלי התקשורת: "הוא היה איש של ערכים. הוא הגיע להיות טייס בגלל הערכים שלו, בגלל האהבה שלו לארץ, בגלל הציונות שלו"

אביו של הטייס שנהרג בהתרסקות המסוק: "רוצה שיזכרו את החיוך שלו"
כוחות צה"ל בחוף, חן פוגל ז"ל צילום: פלאש 90

בצוהריים צפויה להיערך הלווייתו של רב-סרן חן פוגל ז"ל בן ה-27, שנהרג אמש (שני) בהתרסקות מסוק ה'עטלף' מול חופי חיפה. בהתרסקות הקטלנית נהרג גם סגן-אלוף ארז שחייני ז"ל, סגן מפקד בסיס חיל האוויר ברמת דוד, בן 38. הלווייתו של רב-סרן חן פוגל ז"ל תתקיים בשעה 15:00 בבית העלמין הצבאי בחיפה. 

ירון, אביו של חן פוגל ז"ל ספד לבנו וסיפר על חייו הקצרים שהסתיימו בטרגדיה. "הוא תמיד התחמק מלהחזיק נשק ביד שלו, הוא הצליח להיות במסוקים של חיל הים כך שהוא לא יצטרך לעשות שום פעולות התקפיות", אמר לאתר ynet. "הוא היה ילד אינטליגנטי, נבון, חכם וחברותי".

האב סיפר כי בנו גדל בחיפה, "אחר כך נסענו לשנתיים לקנדה, הוא כל כך התגעגע לארץ שאחרי שנה חזר לישראל. למרות שאשתי קיבלה הצעה להישאר בקנדה, הוא אמר לנו שהוא כל כך אוהב את הארץ, שהוא רוצה לחזור, אבל שאם נחליט להישאר - הוא יישאר איתנו כי הוא אוהב אותנו. זה בעצם מה שהחזיר אותנו".

"חצי שנה אחרי שהם סיימו קורס טיס, בחור מהקורס שלו התרסק עם מסוק", ענה האב לשאלה האם חששו בשל תפקידו. "אנחנו ליווינו אז את המשפחה וברוך השם הבחור הזה יצא מזה. הטייס שהיה עם הבחור הזה נפטר. כמובן שיש את החשש, היה יותר חשש מהנסיעות שהוא עשה. לא חשבנו שהוא ייפול ממסוק, חשבנו שתהיה לו תאונת דרכים".

האב הוסיף כי "הוא לא היה איש של טיס, הוא היה איש של ערכים. הוא הגיע להיות טייס בגלל הערכים שלו, בגלל האהבה שלו לארץ, בגלל הציונות שלו. זה לא היה בתוכניות שלו להיות טייס. אני הייתי חובל וסגרתי אתו מעגל שהוא היה במסוקים של חיל האוויר שמתעסקים עם חיל הים".

"עברנו אתמול סיוט מתמשך, אני לא מאשים אף אחד, זה בסדר. לוקח זמן להגיע לבית של האבלים, ראינו ב-ynet את ההודעה ולא הצלחנו להשיג אף אחד ואף אחד לא הסכים לדבר איתנו עד שהגיעו כמובן לבשר את הבשורות הרעות".

"אני רוצה שיזכרו את החיוך שלו", אמר האב, "את החיים שלו, אדם שכולו טוב, אדם ששאף לעזור לזולת, שתמיד חשב על כדור הארץ ועל החיות ועל אנשים ואיך רק לעשות טוב בעולם".

 

התרסקות מסוק הלווייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד