י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

יו"ר דירקטוריון לאומי: "אנו דואגים להתאים ולהנגיש את שירותי הבנק לצרכים של הלקוחות החרדיים"

  יו"ר דירקטוריון לאומי, ד"ר סאמר חאג' יחיא, ערך סיור היכרות מקיף במגזר החרדי בירושלים, במהלכו ביקר במוסדות חינוך, מרכזי עסקים ותעסוקה וכן בסניפי לאומי בשכונות החרדיות. ליו"ר הבנק התלווה מנהל מגזרים ייחודיים בלאומי, ר' יצחק חסדיאל וצוות הלשכה. הסיור נערך במסגרת המהלך האסטרטגי שהבנק מוביל במגזר, במטרה להעניק את השירות הבנקאי המקצועי, המותאם, והנוח ביותר ללקוח החרדי, מתוך ראייה צופה פני עתיד אל צרכי המשפחה סביב מעגל החיים

יו"ר דירקטוריון לאומי: "אנו דואגים להתאים ולהנגיש את שירותי הבנק לצרכים של הלקוחות החרדיים"
סיור יור לאומי ירושלים צילום: שלומי כהן

הסיור נפתח בסניף לאומי בשכונת גאולה בירושלים, שם נפגש יו"ר הדירקטוריון עם הבנקאים וצוות הסניף, שהוא אחד מסניפי הדגל הוותיקים והידועים של לאומי במגזר החרדי. במהלך הסיור שוחח יו"ר הבנק עם לקוחות בסניף, שסיפקו מצידם משוב חיובי על חווית השירות שלהם מהבנק, בדגש על ההתאמה לצרכים הייחודיים של הלקוח החרדי. בדבריו בפני ההנהלה וצוות הסניף הדגיש ד"ר סאמר חאג' יחיא כי "בנק צריך להתאים את עצמו ללקוחות, ולא לצפות שהלקוחות יתאימו את עצמם אליו, וזה נכון לגבי כלל השירותים הבנקאיים של לאומי, כולל ברמת הנגישות והנוחות בקבלת השירותים הבנקאיים".

לאחר מכן הגיע יו"ר לאומי לביקור מיוחד בקרית חינוך חרדי, שם הוצגה פעילות חינוכית ענפה, כולל סיור נרחב בכיתות הלימוד וגני הילדים הפעילים במקום. בהמשך ביקר ד"ר חאג' יחיא במשרד רו"ח מישור- אביגיל שיקובצקי, המעסיק רואות חשבון מהמגזר החרדי עבור לקוחות מובילים במשק, שם נערך דיון גם בנוגע לצרכי המגזר השלישי. היו"ר התרשם והביע הערכה והוקרה לפעילויות אלה.

יו"ר הבנק בסיור • קרדיט: שלומי כהן

לאחר מכן הגיע לסניף לאומי שער העיר ברחוב יפו, שרבים מלקוחותיו נמנים על הקהילה החרדית בעיר, כולל ארגונים מובילים ולקוחות עסקיים מהצמרת הכלכלית בירושלים. יו"ר הבנק שיבח את צוות הסניף על המחויבות להענקת שירות מקצועי ונוח מתוך ראיית טובת הלקוחות וצרכיהם הייחודיים. "במהלך הסיור שוחחתי גם עם לקוחות עסקיים, ושמחתי לראות שהם רואים בנו שותף נאמן ואכפתי הרוצה בצמיחת העסק והצלחתו, וכתוצאה מכך לאומי מעורב בהחלטות הפיננסיות המשמעותיות בעסק. זוהי הדרך הנכונה לתת שירות בנקאי מקצועי בסטנדרטים של לאומי", דברי ד"ר חאג' יחיא.

 לקראת סיום הסיור הגיע יו"ר דירקטוריון לאומי למתחם העסקים 'ביזמקס' בכניסה לעיר ירושלים, שם קיבל את פניו מנכ"ל קרן קמ"ח, מוטי פלדשטיין, יחד עם הנהלת המתחם ומספר בעלי עסקים, שסיפרו ליו"ר לאומי על קהילת עסקים איכותית ותומכת, המעניקה להם כלים מקצועיים, נטוורקינג ואירועים עסקיים, והכול במתחם חדשני ומרווח, המספק לבעלי העסקים את כל הדרוש לניהול עסק בעידן הנוכחי, בהתאמה מלאה לאורח החיים החרדי.

יו"ר הבנק בסיור • קרדיט: שלומי כהן

משם המשיכה המשלחת למרכז ההכוון התעסוקתי 'כיוון', בניהולו של יחיאל אמויאל, שסקר בפני היו"ר את הישגי המרכז בתחום ההכשרות המקצועיות וההשמות במשרות איכותיות במגוון תחומי תעסוקה. במהלך הסיור נפגשה המשלחת עם משתתפי קורס ייחודי להכשרת בנקאים ובנקאיות, הפועל בשיתוף פעולה עם בנק לאומי, אשר בסיומו משולבים העובדים המתאימים בשורות הבנק כעובדים מן המניין. יו"ר הדירקטוריון שוחח עם המשתתפים על הביקוש לעובדים איכותיים בתחום הבנקאות, ועל הפוטנציאל הגלום בהון האנושי החרדי עבור המשק הישראלי כולו. כן דנו המשתתפים בפוטנציאל הרחבת שיתוף הפעולה לטובת הכשרת חרדים וחרדיות למקצועות בתחום הכלכלה, הבנקאות והטכנולוגיה.

בסיום הסיור אמר יו"ר דירקטוריון לאומי כי הבנק רואה במגזר החרדי מנוע צמיחה משמעותי לשנים הקרובות, והמהלך האסטרטגי נועד לייצר התאמה מלאה של שירותי הבנק לצרכי המשפחה החרדית. "למרות ההיכרות המוקדמת שלי עם החברה החרדית, למדתי והחכמתי רבות מהסיור היום, ואני מודה על כך לכל המארחים הנכבדים, וכמובן לר' יצחק חסדיאל, המוביל את הפעילות בחברה החרדית. בנק לאומי מכיר בצרכים הייחודיים של האוכלוסייה החרדית, ומתוך הבנה זו הבנק החליט על מתן מענה הולם לחברה החרדית, הן מבחינת שירות והן מבחינת גיוס. בנק לאומי ימשיך לקיים סיורים ואירועים נוספים בשיתוף פעולה עם יוזמות מקומיות, במטרה להנגיש ולהתאים כמה שיותר את שירותי הבנק להצלחת ולנוחות הלקוח והעובד החרדי. כבנק מוביל בישראל אנחנו רוצים את האוכלוסייה החרדית, הן כלקוחות מרוצים והן כעובדים מרוצים ", סיכם ד"ר חאג' יחיא.

בנק לאומי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד