ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"משיבא תצא תורה"

בנט חשף: רמת הנוגדנים שנקבל מהחיסון הרביעי

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ביקר היום במרכז הרפואי שיבא-תל השומר, ושמע את התוצאות הראשוניות של המחקר שנערך במקום לגבי החיסון הרביעי | בנט: "יש עלייה של פי 5 במספר הנוגדנים בדם לאחר החיסון הרביעי" 

בנט חשף: רמת הנוגדנים שנקבל מהחיסון הרביעי
בנט בביקור בשיבא צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ

במהלך ביקור שערך היום (שלישי) ראש הממשלה נפתלי בנט במרכז הרפואי שיבא, נחשף בנט לתוצאות ראשוניות מהמחקר שנערך בימים אלה בבית החולים לגבי המנה הרביעית של חיסון הקורונה וכיצד היא משפעה על רמות הנוגדנים בגוף

ראש הממשלה בישר, יחד עם פרופ' קרייס ופרופ' רגב שעורכת את המחקר, כי מהמחקר הראשוני של המנה הרביעית ניתן ללמוד כי תוך כשבוע מקבלת החיסון הרביעי, יש עלייה של כמעט פי חמישה במספר הנוגדנים בדם, דבר שישפיע גם על סיכויי הידבקות והדבקה וגם ביחס לתחלואה קשה. "בעברית פשוטה - החיסון הרביעי בטוח, זה ודאי. החיסון הרביעי, בסבירות גבוהה מאוד, עובד", אמר בנט. 

"לכן" הוסיף ראש הממשלה "אני מאוד שמח שביומיים מאז ההכרזה על האפשרות לגשת לחיסון הרביעי, נרשמו כבר מעל 100,000 ישראלים להתחסן, או שכבר התחסנו. אתמול, מעל כ-20,000 מבוגרים".

עוד אמר כי מדינת ישראל נמצאת "בפסגת המחקר בעניין הקורונה. "כי מציון תצא תורה", ומשיבא תצא תורה. אנחנו מפה, לומדים את הנתונים ונותנים אותם לכל העולם, ודרך העבודה המסורה שלכם מצילים חיים, לא פחות".

בתוך כך, התייחס גם לאומיקרון ואמר כי הגל עכשיו ממש מזנק ואנחנו צפויים לרבבות מאומתים כבר בימים הקרובים. הבשורות הטובות הן שהחיסונים עובדים, ולכן מי שמתחסן ועוטה מסכה כראוי ככל הנראה לא יחלה קשה, וזה יעבור תוך כמה ימים. לכן, זה בידיים שלנו". 

 

 

 

 

קורונה אומיקרון שיבא חיסון רביעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד