כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
צפו בתיעוד

על מה זעק רבה של בני ברק בציון של אביו

רבה של בני ברק זעק על קבר אביו חכם מנצור בן שמעון זצ"ל: "תתפלל על אלה שעומדים במלחמה מול מהרסי התורה, חכם שלום והרבנים הראשיים". צפו בתיעוד

על מה זעק רבה של בני ברק בציון של אביו
הגר"מ בן שמעון בציון אביו חכם מנצור צילום: באדיבות המצלם

היום (שלישי) מציינים את יום הזיכרון לחסידא קדישא ופרישא, הגה"צ חכם מנצור בן שמעון זצ"ל מגדולי חכמי פורת יוסף וחמיו של נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן.

הבוקר עלו בניו הרבנים הגר"ש בן שמעון גאב"ד בני ברק, הגר"מ בן שמעון ר"י אור אליצור ורבה של בני ברק, והגר"נ בן שמעון ראב"ד ת"א יפו יחד עם בני המשפחה ועשרות מתלמידיהם לציונו בבית העלמין בהר המנוחות בירושלים ונשאו תפילה למען כלל ישראל.

בדברים שנשא בנו רבה של בני ברק הגר"מ בן שמעון זעק בבכי על המצב שרוצים לעקור את התורה ח"ו "התאספנו פה לכבוד אבא יום הזיכרון, רבים רודפי וצרי ומעדותיך לא נטיתי, לא ידעו ולא יבינו בחשיכה התהלכו, אנחנו נמצאים במצב כ"כ קשה, אבא, אתה תמיד לימדת זכות על כלל ישראל, תחמול ותרחם על כל אלה שעומדים במלחמה הקשה נגד אלה שרוצים להחריב את כל היהדות ובראשם חתנך מרן חכם שלום שליט"א וכל בני המשפחה, וגם הרבנים הראשיים רבי יצחק יוסף ורבי דוד לאו וכל אלה שנלחמים במלחמת הקודש.

"אבא תעמוד בתפילה לפני כיסא הכבוד שהקב"ה יאמר לצרותינו די ונשמע ונתבשר בגאולה שלמה במהרה בימינו אמן", זעק הגר"מ בן שמעון רבה של בני ברק.

הרב מסעוד בן שמעון חכם מנצור בן שמעון חכם שלום כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד