ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
ישועה מעל דרך הטבע

הרופאים נדהמו: גם העובר וגם האמא היו בסכנת חיים ממשית

ע.י, שהרופאים עדכנו אותו ואת רעייתו שמצבו של העובר בסכנה, החליטו לקיים את הסגולה הבדוקה והידועה כפי שנמסרה ע''י מרן הגאון הצדיק רבי מרדכי אדלשטיין שליט''א לארגון 'חנינא בני' על קברו של רבי חנינא בן דוסא • רגע לפני שהאמא הוכנסה לניתוח חירום, אחד מבכירי הפרופסורים ביקש להמתין עד לבוקר • בשעות הבוקר הרופא עידכן שאין צורך בניתוח והאישה ועובר יצאו מסכנת חיים בדרך נס

הרופאים נדהמו: גם העובר וגם האמא היו בסכנת חיים ממשית
בציון חנינא בני צילום: יח"צ

מעלת החזקת עמלי תורה ידועה ומפורסמת. רבים מאלו שעושים זאת באמצעות ארגון "חנינא בני" זוכים בכפליים: גם מסייעים להוצאות שבת של עמלי תורה וגם זוכים לקיים את הסגולה הידועה והבדוקה וזוכים לראות ישועות למעלה מדרך הטבע.

המשפחות שזוכות לקבל מידי ערב שבת את ההוצאות לצורכי השבת, מודים הם לארגון 'חנינא בני' על היוזמה המבורכת והן לתורמים הרבים, שבזכותם הם מקבלים מידי ערב שבת את היכולת לרכוש את הוצאות השבת, בדרך מכובדת.

ע.י., אחד התורמים, לא שיער עד כמה ההשתתפות בסגולה והסיוע להוצאות השבת של עמלי תורה, ישנה את חייו. ע.י, שהיה בין מקיימי הסגולה הבדוקה, התקשר למוקד של 'חנינא בני', וביקש לשתף את הציבור בסיפור האישי המרגש:

"ברוך ה' אשתי התעברה בשעה טובה ומוצלחת, אך במהלך התקופה, התעוררו סיבוכים וחוסר וודאות. הרופאים אמרו לנו שהמצב לא פשוט והבנו שאנו זקוקים לישועה מיוחדת, כדי שהכל יעבור בשלום. שמעתי ממספר מקומות על הסגולה הבדוקה של הרב אדלשטיין על קברו של התנא רבי חנינא בן דוסא זיע"א והחלטתי להצטרף ולקיים את הסגולה באחד מלילי שישי אחד. פניתי לארגון 'חנינא בני' ונתתי צדקה והשתתפנו אני ורעייתי, דרך קו הטלפון בשידור חי וקיימו כמובן את סדר התפילה והדלקנו נר.

"למחרת, ביום שישי, הייתה לי פגישה עם אחד מחשובי הרבנים בירושלים. במהלך הפגישה השארתי את הטלפון ברכב כדי שלא יפריע לי במהלך הפגישה. לאחר הפגישה, כשנכנסתי לרכב, ראיתי על צג הטלפון עשרות שיחות שלא נענו מאשתי. נבהלתי ומיד התקשרתי אליה בחזרה. היא ענתה מיד ואמרה לי שחייבים למהר לבית החולים. נסעתי במהירות שיא לכיוון הבית, אספתי את אשתי ודהרתי לבית החולים. מיד הכניסו אותה למחלקה לאשפוז ועדכנו אותנו שהעובר במצב קריטי. כמובן עשינו את השבת בבית החולים, ובמוצאי שבת נכנסו לחדר מס' רופאים ועדכנו אותי שחייבים להכניס את אשתי בדחיפות לניתוח חירום.

"רגע לפני הניתוח נכנס, אחד מבכירי הפרופסורים של בית החולים וביקש מהרופאים להמתין עם הניתוח. הוא עבר על כל המסמכים הרפואיים והציע שימתינו כמה שעות לראות לאן זה מתפתח. בתחושה הפנימית שלי היה שנזכה לנס. בזמן ההמתנה, פתחתי מס' תענית והקראתי לאשתי על רבי חנינא בן דוסא והתפללתי שבזכות הצדקה שתרמנו להוצאות שבת לעמלי תורה ובזכות הסגולה הבדוקה של הרב אדלשטיין שקיימנו על קברו של רבי חנינא בן דוסא, נזכה לראות ישועות למעלה מדרך הטבע.

"למחרת בבוקר, הרופא נכנס לחדר ולאחר הבדיקות אמר לנו: תדעו לכם שהיה לכם נס. גם האישה וגם העובר היו בסכנת חיים. הבטחתי כמובן לשתף את הציבור בנס הפרט שלנו. ברוך ה', כעבור שלושה חודשים נולד לנו בן בריא ושלם ברוך ה'", מסיים ע' את סיפורו.

השאירו שם ותראו ישועות>>>


רבי מרדכי שמואל אדלשטיין ליל שישי עובר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד