כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
ארה"ב מוכת קורונה

שיא עולמי: יותר ממיליון מאומתים ביום אחד

מעל מיליון נדבקים נרשמו ביממה האחרונה ברחבי ארצות הברית. מדובר בשיא עולמי מאז פרוץ מגיפת הקורונה בתחילת שנת 2020. 1,688 מתו במהלך 24 השעות האחרונות | בתוך המשבר הגדול, בתי ספר ועסקים עומדים בפני החלטות קשות

שיא עולמי: יותר ממיליון מאומתים ביום אחד
אילוסטרציה צילום: unsplash

ארצות הברית רשמה 1,082,549 מקרים חדשים של נגיף הקורונה, מספר יומי שלא דווח בשום מקום בעולם במהלך המגיפה. בנוסף דווח על 1,688 מקרי מוות ב-24 השעות האחרונות. מקום בעולם במהלך המגיפה, כך על פי אוניברסיטת ג'ונס הופקינס.

גרסת האומיקרון פוגעת קשה בארה"ב, האוניברסיטה דיווחה על 1,688 מקרי מוות ב-24 השעות האחרונות, יום לאחר שאנתוני פאוצ'י, היועץ הבכיר של הממשל בנושא הנגיף, הכריז כי העלייה במקרי קורונה בארצות הברית הגיעה לשיא. מעל 850,000 מתו בארה"ב מנגיף הקורונה בשנתיים האחרונות.

וריאנט האומיקרון, המדבק ביותר עד כה, היווה כ-59% מהתוצאות החיוביות שנרשמו בצפון אמריקה בשבוע שהסתיים ב-25 בדצמבר, על פי נתוני הממשלה. עם זאת, שיעורי התמותה והאשפוזים בארצות הברית היו נמוכים בהרבה בגל הזה מאשר בגלים הקודמים.

השיא הקודם למקרים יומיים בארצות הברית היה 258,000, שהגיע בשבוע שבין 5-11 בינואר 2021.

"הנרטיב הזה שזה רק וירוס קל אינו מדויק", אמר פיטר הוטז, דיקן בית הספר הלאומי לרפואה ופרופסור לרפואת ילדים במכללת ביילור בארה"ב ל-CNN. המספר האסטרונומי של מקרים חדשים ביום שני בארה"ב, היה כמעט כפול מהשיא הקודם של כ-590,000, שנקבע ארבעה ימים קודם לכן.

בתוך המשבר הגדול, בתי ספר ועסקים עומדים בפני החלטות קשות. כיתות בערים כמו דטרויט, לוס אנג'לס, ניוארק, מילווקי, קליבלנד ואטלנטה נסגרו שוב כשהמקרים נוסקים, בתי הספר בחרו בלמידה וירטואלית או מעכבות את חזרת התלמידים.

כמה חברות בארה"ב שקיוו לחזור למשרדים ב-2022 באופן מלא, הורו לעובדים לעבוד מהבית לפחות עוד כמה שבועות.

קורונה ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד