י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הארכיון האכזר

כשסגן השר קרא לפטר את ליצמן; "חיי אדם"

נבירה בארכיון הטוויטר של סגן שר החוץ עידן רול, העלתה קריאה שלו בעבר לנתניהו, לפטר את שר הבריאות ליצמן, בתגובה לתחקיר שפורסם כי השר הפר את הנחיות הקורונה | "זה חיי אדם" קבע אז סגן השר שהפר בעצמו את ההנחיות בסופ"ש ונדבק בקורונה

כשסגן השר קרא לפטר את ליצמן; "חיי אדם"
יעקב ליצמן/עידן רול צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סגן שר החוץ עידן רול מסיעת 'יש עתיד', נצפה בסוף השבוע מפר הנחיות וחוגג עם עשרות בני אדם כשהוא והם לא עוטים מסיכות, היום (שלישי) הוא התגלה כחיובי לקורונה. הארכיון של עידן רול בעצמו מביך אותו.

הימים היו ימי הגל הראשון של הקורונה, חבר הכנסת יעקב ליצמן, כיהן כשר הבריאות ותחקיר ב'חדשות 12' סיפר כי השר דאז הפר הנחיות והתפלל במניין שהתארגן בבית פרטי וכך נדבק אז לכאורה בנגיף.

בימים שאחרי, האופוזיציה ניהלה מאבק נגד השר דאז ליצמן, אחד מהם היה חבר האופוזיציה, עידן רול, שצייץ אז בטוויטר קריאה לראש הממשלה דאז בנימין נתניהו, לפטר את ליצמן מתפקידו.

"נתניהו", קרא חבר הכנסת דאז רול, "אתה חייב לפטר את ליצמן". כשהוא נימק את בקשתו, "זה מעבר לפוליטיקה, זה חיי אדם", באותם ימים היה ליצמן בחזית מול מתקפה תקשורתית קשה.

היום כשסגן השר רול עצמו שותק וכך גם חבריו ל'יש עתיד', שמסרבים להתייחס לנושא וכמובן לא פועלים כפי שהם קראו אז לפעול מול מפרי הנחיות, כך גם יו"ר 'יש עתיד', אז ראש האופוזיציה, שקרא לנתניהו אף הוא לפטר את ליצמן, אחרת כתב לפיד אז "אין לממשלה הזאת את התוקף המוסרי לנהל את משבר הקורונה".

עידן רול יעקב ליצמן שר החוץ קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד