י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
סערה בימין

עמית סגל חשף: יכולתי לטרפד את הקמת הממשלה

בהסכת בו השתתף העיתונאי עמית סגל, הוא חשף כי קודם הקמת הממשלה הנוכחית שקל לכתוב טור ביקורתי נגד האפשרות של הקמת הממשלה עם רע"מ, אך החליט להימנע מכך. סגל אף ציין כי "בנט אמר לי כי טור דעה יסנדל את המהלך"

עמית סגל חשף: יכולתי לטרפד את הקמת הממשלה
עמית סגל צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

פרשן חדשות 12, עמית סגל, התארח היום (שלישי) בפודקאסט של עיתונאי 'ערוץ 10' לשעבר, נדב פרי, וסיפק אמירה יוצאת דופן שעוררה סערה גדולה בקרב חוגי הימין. סגל טען כי יכול היה לסנדל את הקמת ממשלת בנט-רע"מ, אך נמנע לעשות זאת. בעקבות דבריו של סגל, צייצנים ימניים ברשת פתחו במחאה במסגרתה יסירו עוקב מחשבונו של הפרשן ואף יחסמו אותו.

"שבועיים לפני הקמת ההמשלה הזאת, עוד לפני 'שומר החומות', כן? בפעם הראשונה שכמעט עלה בידי לפיד ובנט להקים ממשלה, דיברתי עם קלמן ליבסקינד, ושנינו סיכמנו שממשלה עם רע"ם זו חציית כל הקווים, ואז אמרנו אולי נכתוב איזה טור ביחד, שהכותרת שלו, לליכוד אמנם מגיע להיות באופוזיציה אבל לעם ישראל לא מגיע כזאת קואליציה", סיפר סגל לפרי.

לדבריו, "כתבנו טור. ואני אומר לך בהערכה סבירה, שאם היינו מפרסמים אותו, כנראה לא הייתה קמה ממשלה. זה נשמע מטורף נכון?". סגל חושף כי "אמר לי את זה אחד, נפתלי בנט. הוא אמר לי 'תקשיבו אם זה מתפרסם אני לא אקים את הממשלה, שתדע'.

לדברי סגל, "התלבטתי מאוד, והחלטתי מאותם טעמים שאני לא אעשה את זה, כי המשמעות של זה הייתה שאני כבר שחקן מעורב. אתה כבר לא יכול לשחק".

בהתייחסו למצב גוש הימין, אמר סגל כי "התנועה הביביסטית לעולם לא תגיע ל-61, גם אם מחר יהיו בחירות". לדבריו, "בלי התארגנות מחדש ושינוי מוחלט של הקו והטון לא יהיה ראש ממשלה מהליכוד".

עמית סגל קלמן ליבסקינד מפלגת רע"מ נפתלי בנט ממשלת בנט לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד