כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
התפשטות האומיקרון

סלבודקה: הגר"ד לנדו ורעייתו נדבקו בנגיף

הגל החמישי של נגיף הקורונה, מכה גם בעולם הישיבות, כאשר כמה מגדולי ישראל, בראשם הגר"ד לנדו והגרא"י קוק נדבקו בנגיף. כל הפרטים ב'בחדרי חרדים'

סלבודקה: הגר"ד לנדו ורעייתו נדבקו בנגיף
הגאון רבי דב לנדו עם מסכה על פניו צילום: שוקי לרר

התפרצות האומיקרון בישראל משפיעה גם על עולם הישיבות: ראש ישיבת סלבודקה, הגאון רבי דב לנדו, שנשמר מכל משמר בכל תקופת הקורונה נמצא חיובי לנגיף, וכך גם רעייתו הרבנית שתחי' שנמצאה חיובית. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מצבו של ראש הישיבה טוב והוא שוהה בביתו בגבעת הישיבה, כזכור, בכל תקופת הגלים של הקורונה ראש הישיבה נשמר בכל כוחו וכמעט שלא הסיר את המסכה מפניו רק לאחר שקיבל שלושה חיסונים.

בישיבת 'מאור התלמוד' ברחובות, נדבק ראש הישיבה הגאון רבי אברהם יצחק הכהן קוק, חבר מועצת גדולי התורה והוא נמצא בקפסולה סגורה בחדרו.  

בנוסף, בעולם הישיבות שכבר החלימו מהנגיף ומהשפעת של החורף נרשמו בחורים חולים בכמה ישיבות חשובות, בהן ישיבת 'נתיבות חכמה' וולפסון בבית וגן, וכן ישיבת 'קפלן' ברמות, מאות בחורים נמצאו חיוביים לנגיף. 

באחת הישיבות מספרים ל'בחדרי חרדים' על 120 חולי אומריקון, כולם בריאים ומרגישים מצוין, כרגע מבודדים בישיבה, כמו כן חלק מהר"מים לא מגיעים למסור שיעורים בישיבה. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי גם בישיבת מיר ברכפלד נרשמה סוג של התפרצות של מספר בחורים שחלו, על פי אחד מבחורי הישיבה ישנם עוד בחורים שחלו ועדיין לא עשו בדיקות. גם בישיבת 'זהב מרדכי' איתרי בירושלים חלו 20 בחורים בנגיף. 

בעולם הישיבות ממשיכים ללמוד בכל הכוח, שכן גם בגל הראשון והשני הבחורים לא ניזוקו בחסדי שמים ותורה מגנא ומצלא. 

 

הרב דב לנדו אומיקרון עולם הישיבות הרב אברהם יצחק קוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד