כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

שבע ברכות אחרון בבעלזא • צפו

את סעודת השבע ברכות האחרון לנכד האדמו"ר מבעלזא, ערך ארגון 'תלמוד' של חסידי בעלזא בבניני האומה בירושלים • השתתפו תלמידי ישיבות בעלזא • גם החתן נשא דברים

שבע ברכות אחרון בבעלזא • צפו

ארגון "תלמוד" ערך שבע ברכות במרכז הקונגרסים בבניני האומה לנכד האדמו"ר מבעלזא, שגם היה חבר בארגון.

לאחר סעודה מיוחדת לבחורים מכלל הישיבות של חסידי בעלזא שהשתתפו בתכנית "היו נכונים" – לקראת החתונה הגדולה, בראשות רמ"י וראשי הישיבות וראשי הכוללים, עברו הבחורים למתחם הכנס.

בכנס נשא דברים בן האדמו"ר הרה"צ ר' אהרן מרדכי רוקח. בסיום דבריו, הגישו לו ראשי "תלמוד", אוגדן מהודר ובו כל החבורות וסיכומי הסוגיות שנכתבו על ידי הבחורים, כהכנה דרבה לקראת השמחה.

בשם תלמוד נשא דברים הרה"ג יצחק שמעון שליט"א מרמ"י מאור התלמוד, כמו"כ נשא דברים המחותן הרה"ג ר' יחיאל מאיר פנט שליט"א מחשובי הרמי"ם בישיבת נדברונא.

גם החתן הרב שלום קם להביע את רגשי תודתו לארגון. בדבריו סיפר שלאחר השבע ברכות שהתקיימה שעות ספורות קודם לכן שהה אצל זקינו והגבאי ר' מיכל פירר אמר לאדמו"ר שהוא הולך לשמחת חתן שמתקיימת בבניני האומה, נענה האדמו"ר: "לא רק לשמחת חתן הוא הולך, הוא הולך לשמחת תורה!"

את המעמד הנעימו הבעל מנגן הרב ירמיה דמן, ר' מרדכי שטיינמץ וילד הפלא יענקי שטרן, בניצוחו ובתזמורתו של משה מרדכי (מונה) רוזנבלום, ובהשתתפות מקהלה מיוחדת של בחורי כל ישיבות חסידי בעלזא.

לאחר סיום הכנס עברו הבחורים לאולם מיוחד לריקודיפ עם עם החתן, עד השעות הקטנות של הלילה, עם האורגניסט מאיר אדלר והזמר אהרל'ה סמט.

























































תלמוד בעלזא חתן שמחה שבע ברכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד