כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"היה צריך לחסל אותו"

מהומה: בן-גביר ואיימן עודה התעמתו בבית החולים

חבר הכנסת איתמר בן-גביר הגיע "לבקר" בבית החולים 'אסף הרופא' עציר מינהלי ששוחרר לאחר שהודיע שיפסיק לשבות רעב - מה שהוביל למהומה במקום | הוא תקף: "ראיתי שם את התבוסתנות של ממשלת ישראל" | יו"ר 'הרשימה המשותפת' הגיע גם הוא; דגל פלסטין הונף במקום

מהומה: בן-גביר ואיימן עודה התעמתו בבית החולים
בן גביר ועודה באסף הרופא צילום: צילום מסך

מהומה התרחשה הערב (שלישי) בבית החולים 'אסף הרופא', כשחבר הכנסת איתמר בן-גביר הגיע לבקר את העציר המינהלי הישאם אבו הוואש. חה"כ איימן עודה הגיע אף הוא ובמקום התפתח עימות כמעט פיזי.

בן-גביר הגיע לבית החולים בתגובה להחלטה לשחרר את אבו הוואש ממעצרו המינהלי, והוא בתמורה יפסיק את שביתת הרעב שגרמה להידרדרות במצבו הרפואי. מולו התייצבו בני משפחתו של היאשם וחבר הכנסת איימן עודה, יו"ר 'הרשימה המשותפת'.

הצדדים התעמתו בתוך כותלי המחלקה, כשמאבטחי בית החולים ושוטרים מפרידים ביניהם. כמה מתומכיו של העציר נצפו מניפים דגל פלסטין בשטח בית החולים הישראלי, מה שהעצים את המהומה והזעם במקום.

במהלך העימות, כינה איימן את שחרור העציר השובת רעב "ניצחון לעם הפלסטיני", ובן גביר ענה לו: "אתה מחבל, טרוריסט, השב"כ היה צריך לחסל את אבו הואש בחיסול ממוקד". יו"ר מפלגת 'עוצמה יהודית' סיפר לאחר מכן וטען: "ראיתי שם את התבוסתנות של ממשלת ישראל בשידור חי. בנט וגנץ נכנעו לטרור!".

לפני מספר חודשים התרחש בין עודה לבן-גביר עימות דומה, מחוץ למיטתו של עציר ביטחוני אחר ששבת רעב. במסגרת העימות, עודה דחף את בן-גביר פיזית, מה שהוביל לתגובות נזעמות מימין ומשמאל, אך עודה לא הוענש על כך מאחר ועדיין לא הוקמה ועדת האתיקה של הכנסת.

איתמר בן גביר איימן עודה עציר מנהלי אסף הרופא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד