י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ונשמרתם מאוד לנפשותיכם

לא מפתיע: זו הוראת הגר"ח באשר לחיסון הרביעי

לאחר ביקורו הבוקר של הד"ר משולם הרט במעונו של שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, הוא הורה כי חובה להתחסן כהוראת הרופאים: "יש להתחסן במנה רביעית לזכאים!", כך נמסר מסביבתו 

לא מפתיע: זו הוראת הגר"ח באשר לחיסון הרביעי
הגר"ח קנייבסקי צילום: aakov Nahumi/Flash90

במהלך שעות הבוקר (שלישי) לאחר תפילת ותיקין, הגיע רופאם של גדולי הדור ד"ר משולם הרט, אל מעונו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי והציג לפניו את שאלת נטילת החיסון הרביעי נגד נגיף הקורונה למבוגרים מעל גיל 60 ולאותם אלו שיכולים ליטול זאת על פי הוראת הרופאים.

שר התורה הורה כי יש חובה להתחסן כהוראת הרופאים לתועלת בריאות הגוף והנפש ולקיים מצוות ׳ונשמרתם מאוד לנפשותיכם׳, כך נמסר מסביבתו. 

כזכור, הגר"ח הציג באחרונה תמיכה רחבה באשר להחלטות מומחי הבריאות, כגון חיסון הילדים, ולאח"כ חיסון בת"תים עצמם, על אף הרגישות הגבוהה, מה שמסביר את תמיכתו הרחבה בחיסון. 

מוקדם יותר היום פורסם כי מנהלי מוסדות חינוך שהורי תלמדיהים מהססים לחסן את הילדים, עלו בימים האחרונים למעונו של הגר"ח קנייבסקי, בכדי להיוועץ עמו מה לעשות עם הורים אלה.

שר התורה הפתיע את השואלים והורה להם כי על המחנכים לפעול באופן אקטיבי. הגר"ח מסר להם כי יש ליצור קשר טלפונים עם הורי התלמידים ולוודא שיחסנו את ילדיהם במטרה לשמור על בריאות הילדים ולהותיר את מוסדות החינוך פעילים ללא ביטול תורה.

הגר"ח הוסיף באמצעות המנהלים, את ברכתו להורים החוששים. "זכות גדולה להורים שמחסנים את ילדיהם ואל להם לחשוש מכל רע", אמר.

קורונה אומיקרון חיסון רביעי חיסון לקורונה משרד הבריאות הגר''ח קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!