י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

פינדרוס למען עתיד ילדינו: האריך שנת הלימודים בגנים

סגן ראש עיריית ירושלים השיג מימון העירייה להארכת שנת הלימודים בגני הילדים במגזר החרדי - בחודש נוסף • המטרה: הקלה כלכלית להורים ומסגרת מוכרת לילדים

פינדרוס. צילום: קובי הר צבי
פינדרוס. צילום: קובי הר צבי

בהמשך לפעילותו של סגן ראש עיריית ירושלים ומחזיק תיק חינוך חרדי בבירה יצחק פינדרוס, מתבצע בימים אלו מהפך של ממש בנושא החינוך החרדי, כאשר לראשונה תוארך שנת הלימודים בגני הילדים החרדיים בחודש נוסף.

תכנית ייחודית זו, אשר מופעלת מזה שנה שלישית בגני הילדים בציבור הכללי בירושלים, תועתק השנה בהשתדלותו של סגן ראש העיר הרב פינדרוס גם לציבור החרדי. במסגרתה, יכולים ההורים ליהנות מחודש לימודים נוסף במחיר מוזל, ולעבור את הקיץ בצורה נעימה ובמסגרת החינוכית בה מורגלים הילדים.

התכנית מיועדת לילדי הגנים הלומדים במסגרת העירונית, והיא כוללת את סדר היום הרגיל בגן, חוג העשרה פעם בשבוע, ותכנית העשרה המותאמת לימי הקיץ. יצוין עוד כי התכנית מופעלת על ידי הגננות של הגנים והיא מתקיימת בין התאריכים כ"ג בתמוז עד כ"ד באב בימים א'-ה'. סך הכול במשך ארבעה שבועות.

בלשכתו של סגן ראש העיר אומרים, כי החידוש הוא ששעות הפעילות הן כשעות הפעילות הרגילות של הגן וכן הסביבה המוכרת לילד, כך שהדבר גם יקל על הילדים אשר מתקשים להסתגלות חדשה. גורמי חינוך ציינו כי הרעיון להמשיך את מסגרת הלימודים באותה מתכונת משפרת את יכולת ההסתגלות של הילד בגן, ובנוסף גם מורידה עול כבד מהורי הילדים אשר מתקשים לשלוח ילדים למסגרות שונות ולקייטנות. בנוסף, העובדה כי התוכנית תהיה זולה בהרבה מהקייטנות שהיו נהוגות עד היום, תסייע להורים. כאמור, כל זאת הודות למאמצים שהושקעו הן במ"מ עם רשתות הגנים והן בהשגת מימון מהעירייה בסכום של מעל שליש מעלות הפרויקט.

סגן ראש העיר ירושלים הרב יצחק פינדרוס אמר בתגובה, כי הוא עומד על כך שבנוסף להתקדמות המבורכת הזו למען ההורים תושבי ירושלים, כל פעילות התרבות הקיימת בציבור החילוני תהיה גם לציבור החרדי. "אין שום סיבה שלא תהיה פעילות של חוגים וקייטנות לציבור החרדי בדומה לכל מגזר אחר שמקבל זאת בירושלים. מדובר במהלך שיסייע לכולם, ואין ספק כי נמשיך לדאוג לכך שהציבור החרדי בירושלים לא יופלה לרעה מול מוסדות החינוך הכלליים בעיר".
פינדרוס גנים קייטנה חודש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד