י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הדרכון המבוקש

מסביב לעולם: הישראלים שנכנסים לכל הארצות

החל מ-2015 אלפי ישראלים מממשים את זכאותם לדרכון פורטוגלי ונהנים ממגוון ההטבות אותן הוא מעניק, כולל ביקור ב-180 מדינות בעולם ללא צורך באשרות שהייה למיניהן • הכירו את חברת פורטוגליס. החברה הגדולה והמנוסה ביותר בתחום, שתסייע לכם כל הדרך להשגת הדרכון המבוקש

מסביב לעולם: הישראלים שנכנסים לכל הארצות
נתב"ג צילום: Moshe Shai/FLASH90

בשנים האחרונות אנו חווים תיקון פורתא לעוול ההיסטורי שנעשה בגירוש ספרד, כאשר אלפי משפחות  צאצאי המגורשים, מנצלים את זכאותם לדרכון פורטוגלי, אשר מעניק הטבות רבות למחזיקים בו.

כידוע, במגזר החרדי קהילות ספרדיות רבות אשר מקור מוצאם הוא ממרוקו, אלג’יר, טוניס, לוב, מצרים, יוון, טורקיה, סוריה, לבנון ומדינות הבלקן. כל הקהילות הללו זכאיות לדרכון הנכסף, זאת מאחר שאבותיהם שהיגרו לארצות אלה, התגוררו בספרד ופורטוגל בתקופת גירוש ספרד.

לחצו כאן ובדקו זכאותכם לדרכון הנכסף>>>

למה בעצם כל כך חשוב להנפיק דרכון פורטוגלי?

הדרכון הפורטוגלי מעניק מגוון ענק של הטבות, שכבר היום ישראלים רבים נהנים מהן. ראשית כל, מחזיקי הדרכון אינם זקוקים להנפיק ויזה, כאשר הם טסים למדינות המצריכות אישורי כניסה מיוחדים (לרבות ארה"ב). כמו כן, באפשרותם לחצות בחופשיות את גבולות מדינות האיחוד האירופי.

בניגוד למה שנהוג אולי לחשוב, נקודה זו אינה רלוונטית אך ורק עבור תיירים ומטיילים חובקי עולם, אלא גם עבור חרדים המעוניינים לערוך שליחות בחוץ לארץ. בין אם למטרת רבנות עיר, חיזוק קהילה, השגחת כשרויות וכו'

בנוסף, אזרחי פורטוגל יכולים לגור ולעבוד בכל אחת ממדינות האיחוד האירופי ללא צורך באשרת שהייה מיוחדת, לרבות כל ההטבות הסוציאליות הרלוונטיות לאזרחי האיחוד.

כמו כן, בעלי אזרחות פורטוגלית-אירופאית זכאים לפתוח חשבונות בנק באיחוד האירופי ולמימון מהבנקים לטובת השקעות נדל"ן, מסחר ועוד.

האזרחות עוברת בגנים

הטבות אלו ועוד רבות אחרות מזכות גם את ילדכם באפשרות לקבל אזרחות פורטוגלית. כאשר ילדים שיוולדו לאחר קבלת האזרחות של ההורים, ייחשבו אוטומטית לאזרחים פורטוגלים, ללא צורך בהליך בירוקרטי.

כיום חברות רבות מעניקות שירות להנפקת הדרכון הפורטוגלי, אולם בדומה לשאר התחומים, גם בנושא זה מומלץ לגשת לחברה הגדולה, המוכרת והמנוסה ביותר. בפרט כשמדובר בהליך אישורי מסמכים ופרוצדורות בירוקרטיות שעלולות להסתבך במקרה של חברה שאינה מנוסה דייה.

כיום, מי שנחשבת לחברה המובילה והמקצועית ביותר הינה חברת פורטוגליס. כשמה כן היא. החברה המנוסה מתמקצעת בהנפקת דרכונים פורטוגלים ומכירה את נבכי החוקים והסעיפים הפורטוגלים, לרוחבם ולעומקם.

לחברת פורטוגליס מספר יתרונות מובהקים. בפורטוגליס מתן שירות אישי לאורך כל הדרך. שירות הוצאת הדרכון אינו מלווה את הלקוחות בלבד, אלא מבצע את התהליך עבורם ובמקומם הלכה למעשה.

בנוסף, לפורטוגליס ניסיון ומקצועיות ללא תחרות. החברה נתקלה כמעט בכל הקשיים האפשריים שצצים להם בהליכים כעין אלו ואף ידעה לפתור אותם, הודות לניסיון הרב שצברה במהלך השנים.

לחברת פורטוגליס נציגות מקומית אופרטיבית ומשפטית בפורטוגל, אשר מגדילה באופן משמעותי את סיכויי הצלחת תהליך קבלת האזרחות וכן פריסה סניפית רחבה ברחבי הארץ, לנוחות קהל לקוחותיה.

החברה פונה בימים אלו לחרדים המעוניינים בשירות איכותי מגוף מוסמך ומקצועי שיכול להעניק ללקוח שקט נפשי, תוך ידיעה שיש להם על מי לסמוך, כל הדרך להשגת הדרכון המבוקש.

לחצו כאן ובדקו זכאותכם לדרכון הנכסף>>>

דרכון פורוטוגלי פורטוגליס דרכון זר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד