י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
שוחרר מבית החולים

הנשיא בולסונרו דיווח: החלמתי מחסימת מעיים

נשיא ברזיל עצמו דיווח על שחרורו מבית החולים, לאחר שהתגבר על בעיות המעיים האחרונות שלו, הוא פרסם תמונה מבית החולים בחשבון הטוויטר שלו

הנשיא בולסונרו דיווח: החלמתי מחסימת מעיים
בולסונרו והצוות הרפואי בבית החולים צילום: לשכת הנשיא

נשיא ברזיל ז'איר בולסונרו הודיע ​​בעצמו כי הוא שוחרר מבית החולים לאחר ששהה בבית חולים בסאו פאולו. הנשיא התקבל בדחיפות לבית החולים, לאחר שחש כאבי בטן עזים. בולסונרו עצמו הוא שדיווח על שחרורו הרפואי דרך חשבון הטוויטר שלו. בולסונרו גם הודה על התמיכה שקיבל במהלך אשפוזו.

כזכור נשיא ברזיל ז'איר בולסונרו נלקח ביום ראשון האחרון לבית חולים בסאו פאולו לבדיקות, לאחר שחש כאב בטן חריג. מטעם הממשלה נמסר לתקשורת לאחר אשפוזו, כי "בולסונרו מסתדר ומידע נוסף יסופק בהמשך". כך נאמר בהצהרה ממשלתית שפורסמה לתקשורת.

בית החולים בו הוא אושפז, הוא 'וילה נובה סטאר' בסאו פאולו, ועל פי דיווחים, הנשיא אושפז שם בשעות הבוקר המוקדמות של יום שני האחרון עקב חסימת מעיים. בולסונרו חזר לבירה ביום ראשון האחרון מחופשת השנה החדשה על החוף ונלקח מיד לבית החולים. התקשורת הברזילאית ציטטה את הרופא של בולסונרו, אנטוניו לואיז מקדו, שאמר כי לבולסונרו יש כאבי בטן. הרופא הוא זה שניתח את בולסונרו לאחר שנדקר בעצרת פוליטית ב-2018.

ז'איר בולסונרו ברזיל חסימת מעיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד