י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מבצע החיסונים הרביעי

נשיא המדינה התחסן והתריע: "האומיקרון עלול להגיע לכל בית בישראל"

נשיא המדינה יצחק הרצוג התחסן היום במנה הרביעית והתריע כי "האומיקרון מתפשט ועלול להגיע לכל בית בישראל" | לדבריו של הנשיא "יש פתרון אחד, ברור, מוכח מדעית ומצליח - צאו להתחסן" | מוקדם יותר היום התחסן מנכ"ל משרד הבריאות הפרופ' נחמצן אש 

נשיא המדינה התחסן והתריע: "האומיקרון עלול להגיע לכל בית בישראל"
נשיא המדינה מתחסן צילום: חיים צח/ לע"מ

נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל הגיעו היום (רביעי) לקבל את החיסון הרביעי נגד נגיף הקורונה בבית החולים הדסה עין כרם. במעמד החיסון פנה הנשיא לאזרחי ישראל בעברית, אנגלית ובערבית וקרא לציבור לצאת ולהתחסן. 

"האומיקרון מתפשט ועלול להגיע לכל בית בישראל. יש פתרון אחד, ברור, מוכח מדעית ומצליח - צאו להתחסן! וכמה שיותר מהר. תדאגו לעצמכם, ליקיריכם ולסביבה כולה", אמר הרצוג. 

מוקדם יותר היום התחסן במנה הרביעית מי שאישר את המבצע, הלא הוא מנכ"ל משרד הבריאות הפרופ' נחמן אש. "מבחינתי זה אירוע מרגש להיות פה ולקבל את המנה הרביעית, מנת הבוסטר השנייה. מדובר בווריאנט מאוד מאוד מדבק, כפי שאנו רואים. התחלואה עולה ומזנקת כל יום", אמר אש. 

"התשובה הטובה ביותר זה החיסון. לכן, גם אני בחרתי ובאתי הבוקר להתחסן במנה הרביעית, ואני קורא לכולם ללכת להתחסן. מי שצריך להשלים את מנת הבוסטר השלישית זה הכי חשוב, יש לנו אוכלוסייה רבה כזו", הוסיף מנכ"ל משרד הבריאות. 

בהמשך התייחס להחלטה לצאת למבצע וסיפר: "התלבטנו מאוד לגבי החיסון הרביעי, לקח כמה ימים עד שאישרנו, אבל ברגע שאישרנו, אנו בטוחים שזה יסייע לנו, לכל אחד, להתמודד עם המחלה ולנו כמדינה, להתמודד עם המגפה הזו". 

הפרופ' אש מקבל מנה רביעית \\ צילום: מיכה בננו, לע"מ

קורונה חיסון לקורונה חיסון רביעי אומיקרון בוזי הרצוג נחמן אש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד