י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
טרור הסלולר נמשך

מוכר מכשירים כשרים אבל מאות קיצונים מפגינים ומתעמתים עם שוטרים

קיצונים מפגינים, בפעם השנייה היום, נגד בעל חנות הפלאפונים בירושלים | בעל החנות טוען שהוא לא מוכר סמארטפונים אך מסרב להיכנע לתכתיבים של "ועדת הרבנים לענייני תקשורת" | משטרת ירושלים הגיעה לשמור על שלומו ורכושו של בעל החנות, ולהשיב את הסדר • תיעוד

מוכר מכשירים כשרים אבל מאות קיצונים מפגינים ומתעמתים עם שוטרים
מחאת קיצונים בגאולה צילום: איתמר כרמון, חדשות כל העולם

מעל מאה קיצונים הגיעו הערב (רביעי) להפגין מול חנות הפלאפונים "ענק הסלולר", ברחוב מלכי ישראל 24 בירושלים, לאחר שבעל החנות, שמקפיד לא למכור מכשירי סמארטפון - לא נכנע לתכתיבים של העסקנים מהוועדה לענייני תקשורת.

מדובר בהפגנה שנייה היום נגד אותו בעל חנות. מוקדם יותר היום, משטרת ירושלים הצליחה לאכוף את הסדר במקום ולהדוף את "בריוני הסלולר" מהחנות.

המפגינים גורמים לחסימת כבישים ולסבל רב לעשרות אלפי תושבי האזור. משטרת ירושלים הגיעה בכוחות מתוגברים כדי לשמור על שלומו ורכושו של בעל החנות, והמטרה להחזיר את הסדר על כנו. מספר קיצונים נעצרו כבר.

לפני כחודשיים דיווחנו ב'בחדרי חרדים' כי טרור הסלולר עלה שלב, כאשר קיצונים שהפגינו נגד חנות הפלאפונים 'ענק הסלולר' בירושלים, תקפו באלימות קשה צעיר חרדי שביקש לקנות מכשיר פלאפון - זאת, במסגרת טרור הסלולר שמופעל בעלי חנויות הסלולר המסרבים לקבל את התכתיבים של 'ועדת הרבנים לענייני תקשורת'.

בעל החנות טען בשיחה ל'בחדרי חרדים': "אני בכלל לא מוכר סמארטפונים או מכשירים שאינם מקובלים במגזר החרדי - אני רק לא מוכן לקבל את הקריטריונים המחמירים של 'ועדת הרבנים לענייני תקשורת' שעלולים לגרום לי להפסדים כלכליים".

משטרת ירושלים עדכנה כי כוחות משטרה פועלים בשעה זו בעקבות הפרת סדר ברחוב מלכי ישראל בירושלים במהלכה נגרם נזק לבית עסק במקום.

על פי הודעת המשטרה, במהלך מחאה שמתקיימת הערב במקום, החלו עשרות להפר את הסדר הציבורי, תוך חסימת ציר התנועה. לאחר שניתנה הוראת פיזור על ידי קצין משטרה והפרות הסדר המשיכו, כוחות המשטרה עצרו עד כה שישה חשודים בגין גרימת נזק והפרת הסדר הציבורי.

"משטרת ישראל תמשיך לאפשר את חופש המחאה בגבולות החוק, אולם לא תאפשר את הפרת הסדר הציבורי בניגוד לחוק", נמסר מהמשטרה.

חנות סלולר טלפונים כשרים הפגנת קיצונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד