ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"נס אמיתי"

כלב הציל את חיי בעליו לאחר ששכב עליו במשך 13 שעות

כלב הציל מטייל פצוע בהרי קרואטיה, בכך ששכב עליו במשך 13 שעות עד שהשניים חולצו. הכלב, שנקרא נורת', שמר על חום גופו של בעליו, גרגא ברקיץ' לאחר שנפצע בנפילה מגובה, כוחות ההצלה אמרו, שהכלב בן השמונה חודשים סייע משמעותית לשמור על חייו של ברקיץ'; "הכלב הקטן הזה הוא נס אמיתי", אמר בעליו. הכלב לא נפגע בתקרית

כלב הציל את חיי בעליו לאחר ששכב עליו במשך 13 שעות
הכלב מגן על בעליו צילום: מתוך הפייסבוק של יחידת ההצלה בהרי קרואטיה

כלב הציל מטייל פצוע בהרי קרואטיה, בכך ששכב עליו במשך 13 שעות עד שהשניים חולצו. גרגא ברקיץ' נפצע מנפילה בזמן טיול בהרים ולא היה מסוגל לזוז ממקומו וכלבו האישי הגן עליו עד להגעת המחלצים. שני המטיילים האחרים שטיילו עמו לא הצליחו להגיע אליהם, אז הם הזעיקו עזרה.

המגיבים הראשונים מטעם כוחות החילוץ אמרו כי הכלב בן השמונה חודשים סייע לשמור על חייו של ברקיץ', לאחר ששמר על חום גופו. המקרה אירע כאשר הקבוצה יצאה לטיול סוף שבוע ברכס הרים לאורך קו החוף האדריאטי של המדינה. כך דיווחו כלי תקשורת מקומיים.

מתוך הפייסבוק של יחידת ההצלה בהרי קרואטיה.

"לידידות ולאהבה בין אדם לכלב אין גבולות", נמסר מטעם שירות ההצלה בהרים של קרואטיה בפוסט בפייסבוק, הפוסט כלל תמונה של הכלב שוכב על גבי ברקיץ' כשהוא שוכב באלונקה.

בפוסט המלא נכתב, "החברות והאהבה בין אדם לכלב אינן יודעות גבול, בשל שורה של נסיבות מצערות, הם החליקו יחד במדרון ביחד, היו ברגעים שמחים וקשים, כאלה הם החיים, נורת' עבר את זה ללא פציעה, אבל לחברו, מטפס הרים צעיר, לא היה כל כך מזל, הוא התכרבל לידו וחימם אותו בגופו, נאמנותו לא הסתיימה עם הגעתו של המצילים, הוא היה אחד מאיתנו ששמר על בעליו במשך 13 שעות, מהדוגמה הזו כולנו יכולים ללמוד על אכפתיות אחד לשני".

קרוב ל-30 מחלצים הגיעו בסופו של דבר למטייל הפצוע ששכב כמעט 1,800 מטר מעל פני הים. "הכלב הקטן הזה הוא נס אמיתי", אמר בעליו לתקשורת המקומית.

קרואטיה כלב יחידת חילוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד