י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"מזימה של 300 שנה"

אנטישמי פרש מתפקידו לאחר שהאשים חסידים ב"מזימת חיסונים"

דייוויד בייטמן, מייסד ויו"ר מועצת המנהלים של חברת טכנולוגיה בארה"ב, טען כי החיסון נגד קורונה הוא חלק ממזימה של "היהודים להשמיד אנשים" | דירקטוריון החברה ביקש מבייטמן להתפטר ביום שלישי, והוא הסכים

אנטישמי פרש מתפקידו לאחר שהאשים חסידים ב"מזימת חיסונים"
חרדים בניו יורק. אילוסטרציה צילום: Luke Tress/Flash90

מייסד חברת טכנולוגיה במדינת יוטה בארצות הברית ודמות בולטת בעבר בפוליטיקה הרפובליקנית של המדינה, דייוויד בייטמן, התפטר מהדירקטוריון של החברה שהקים ביום שלישי לאחר ששלח מייל המתאר תיאוריית קונספירציה לגבי חיסונים מלאה באנטישמיות, כך דיווחה רשת Fox13.

"אני כותב את המייל הזה בידיעה שרבים מכם יחשבו שאני משוגע", כתב בייטמן במשפט הראשון של המייל. האיש טען ללא כל ביסוס, כי "במשך 300 שנה ניסו היהודים לחדור לכנסייה הקתולית ולהציב יהודי בצמרת, וכי מאמץ כזה הצליח עם האפיפיור פרנציסקוס". הוא גם העלה טענות מופרכות כי הקורונה וגם החיסונים, ישמידו בכוונה את המערכת החיסונית של אנשים. "אני מאמין שהמגיפה וההשמדה המערכתית של מיליארדי אנשים יובילו למאמץ לגבש את כל מדינות העולם תחת דגל אחד עם שלטון טוטליטרי", כתב בייטמן. המייל שיתף תיאוריות קונספירציה מופרכות אחרות לגבי השפעות החיסון.

עוד כתב, "אני מאמין שיש מאמץ להרדים את העם האמריקאי זה ברור עכשיו, אי אפשר להכחיש, אבל אף אחד לא עושה כלום. כל אחד מבטל את כושר השיפוט שלו ומבטל את האינטואיציה שלו, אני מאמין שהיהודים עומדים מאחורי זה".

"אני יודע, זה נשמע מטורף. אף אחד לא מדווח על כך, אבל היהודים החסידים בארה"ב הנהיגו חוק לעצמם שאסור להם להתחסן מכל סיבה שהיא".

האימייל תוקף את יעילות החיסון נגד קורונה, וקורא לאנשים לא לקבל אותו. לטענתו המגיפה תוביל להשמדה שיטתית של מיליארדי אנשים כדי לגבש את כל מדינות העולם תחת דגל אחד עם שלטון טוטליטרי".

אתר Yeshiva world news מדווח, כי דירקטוריון החברה ביקש מבייטמן להתפטר ביום שלישי, והוא הסכים. הרב אברהם ציפל מבית חב"ד ביוטה ארה"ב, כינה את המייל "אנטישמיות בוטה, וערימת אשפה בוערת שעלולה להוביל לאלימות בעולם האמיתי", עוד אמר, "אנחנו יודעים כמה מהר דברים הולכים מתיאוריות קונספירציה מגוחכות באינטרנט ובמיילים, זה קופץ לאלימות די מהר", אמר.

אנטישמי חסידים סרבני חיסונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד