י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
צפו

אחרי שני עשורים: המאפיונר נתפס באמצעות גוגל מפות

איש המאפיה האיטלקית נתפס לאחר שני עשורים, לאחר שנצפה בגוגל מפות רחוב בספרד | האיש היה המום מהאופן שבו המשטרה איתרה אותו: "איך מצאתם אותי? אפילו לא התקשרתי למשפחה שלי ב-10 השנים האחרונות" | צפו

אחרי שני עשורים: המאפיונר נתפס באמצעות גוגל מפות
אילוסטרציה צילום: pexels

ג'ואקינו ג'מינו קיבל מאסר עולם על רצח באיטליה ב-1989. הוא ברח מהכלא ב-2002 לספרד, שם שינה את שמו. הוא נתפס לאחר 20 שנה, לאחר שבלשים הבחינו בו בגוגל מפות רחוב בספרד

ג'ואקינו גאמינו, אחד המאפיונרים המבוקשים ביותר באיטליה שהורשע ברצח, ברח מבית הכלא ברומא בשנת 2002 וחי בשקט בגלפגאר, עיירה צפונית למדריד. האיש בן 60 שינה את שמו, עבד כשף ופתח חנות פירות וירקות.

אבל המשטרה האיטלקית לא התייאשה, היא עשתה פריצת דרך כשהבחינה בו במקרה בגוגל מפות עומד מחוץ לחנות מכולת בשם "הגן של מאנו" גאמינו שינה מאז את שמו למנואל. החוקרים מצאו בקרבת מקום מסעדה שהייתה סגורה במשך זמן מה. אבל עמוד הפייסבוק שלו עדיין היה גלוי באינטרנט, והראה את גאמינו מצולם מחוץ למסעדה, ובתפריט הייתה המלצה לארוחת ערב סיציליאנית, עם עיצוב דומה לפוסטר השחור-לבן האייקוני של הסרט "הסנדק" שמספר סיפור על המאפיה.

תמונתו של האיש בפייסבוק הייתה מוכרת לבלשים הודות לצלקת ייחודית על סנטרו. ה'דיילי מייל' מדווח כי הוא נעצר ב-17 בדצמבר והיה מבולבל מהאופן שבו המשטרה איתרה אותו, ואמר לאחר לכידתו: "איך מצאתם אותי? אפילו לא התקשרתי למשפחה שלי ב-10 השנים האחרונות". מעצרו היה מבצע משותף בן שנתיים שהובילו בלשים ברומא ובסיציליה.

משטרת איטליה מאפיה גוגל מפות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד