י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
קרא "לא ללכת לבית חולים"

מארגן עצרת נגד חיסונים, אושפז לאחר שנדבק בנגיף

מתנגד חיסונים בריטי הודה שהוא "הרגיש נורא" לאחר שנכנס לבית החולים עם קורונה, בתחילה הוא טען שזה "רק וירוס" שהיה בסך הכל "הצטננות" קלה, והמליץ לעוקביו לא להתאשפז בבית חולים

מארגן עצרת נגד חיסונים, אושפז לאחר שנדבק בנגיף
אילוסטרציה צילום: unsplash

ג'ון אולוני, ממילטון קיינס אנגליה, הודה שנגיף הקורונה הוא אמיתי ו'מאוד מגעיל' לאחר שאושפז ביחידה לטיפול נמרץ בבית חולים בחודש שעבר, כך מדווח ה'דיילי מייל'.

מארגן הפגנות נגד חיסונים בן ה-53 הפך לדמות מוכרת בבריטניה אחרי שדאג לשתף סרטונים שמעלים טענות לא מוכחות לגבי המגיפה והחיסונים. הוא היה אמור לעזור להוביל עצרת תחת הכותרת 'תנו לבריטניה לחיות' בעיר בקינגהמשייר בשבוע שעבר לצד פירס קורבין, אחיו של מנהיג הלייבור לשעבר ג'רמי, עוד מתנגד חיסונים ידוע.

אבל אולוני נדבק בנגיף לפני שבועיים ואושפז בבית חולים. מצבו אילץ אותו לחזור בו מהטענות שהנגיף הוא למעשה רק הצטננות. עם זאת, אולוני אמר שהוא עדיין "ידרבן אנשים להימנע מבית חולים בכל מחיר" וכי הוא הצליח "לברוח על ידי שחרור עצמי בניגוד לעצת הרופאים".

אולוני, התלונן גם על כך שהאוכל של בית החולים "היה מזעזע, והכל היה אותו טעם". הוא גם טען שהרופאים הציעו לו תרופה כדי לעזור לו להתאושש, אבל הוא לטענתו - סירב. אולוני הוסיף: "אני מרגיש בר מזל שברחתי מבית חולים, לא חלמתי שאצליח להגיד את זה, וזאת בעזרת בני משפחה וחברים".

הוא אמר שהוא עדיין מתנגד לחיסוני קורונה, והפציר בהורים להוציא את ילדיהם מבית הספר כדי להימנע מחיסון. אולוני אמר לעוקביו שהוא עדיין לא מרגיש טוב. הוא כתב: "אני עדיין מרגיש חלש, ומחלים מאד איטי, אפילו ללכת במדרגות למעלה זה קשה, ואני תוהה מתי אתחיל להרגיש טוב, עם זאת, אני מרגיש יותר טוב מאשר לפני שבוע, זה פשוט משתפר לאט".

סרבני חיסונים בית חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד