י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
צמיחה משמעותית

במאות מיליונים: הישראלים עוברים לארנקים הדיגיטליים

כניסת 'גוגל-פיי' לישראל, לצד 'אפל-פיי', הגבירה משמעותית את השימוש בארנקים דיגיטליים - כשכיום היקף העסקאות מגיע לכ-6 מיליון בחודש נובמבר האחרון | ההערכה: בשנת 2021 הורידו כ-800 אלף ישראלים את כלל הארנקים הדיגיטליים

במאות מיליונים: הישראלים עוברים לארנקים הדיגיטליים
גוגל פיי צילום: Unsplash

השימוש בארנקים דיגיטליים בקרב הישראלים הולך וגדל בתקופה האחרונה, לאור כניסת "גוגל פיי" לישראל, לצד "אפל פיי". כך דווח הבוקר (חמישי) בעיתון "ישראל היום".

גורם בענף מעריך כי בחודש הלועזי האחרון, דצמבר, היקף העסקאות 6 מיליון - גידול של 2 מיליון בתוך חודש, מול כ־4 מיליון עסקאות בחודש נובמבר, וזאת, כשעדיין לא כל האפליקציות בתחום הצריכה בישראל תומכות בארנקים דיגיטליים.

במספרים, מדובר ב־600 מיליון שקלים ששולמו בדצמבר, בעוד באפריל האחרון - טרם כניסת אפל פיי לארץ - עמד סך העסקאות בארנקים דיגיטליים על 18.11 מיליון שקלים בלבד.

ההערכה היא שבשנת 2021 הורידו כ־800 אלף ישראלים את כלל הארנקים הדיגיטליים - גוגל פיי, אפל פיי, כאל, מקס, לאומי, ישראכרט, פייבוקס, ביט, הבינלאומי ושופרסל.

בראייה שנתית, הוצאות הציבור הישראלי בכרטיסי אשראי צמחו ב-2021 בשיעור חד של 15.96% לעומת 2020, והן הסתכמו בכ-346.348 מיליארד שקלים.

ארנק דיגיטלי ישראלים גוגל פיי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד