י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מתקפה חריפה

שרת החינוך על משרד הבריאות: "יוצר בלבול וכאוס"

שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון, תוקפת הבוקר את משרד הבריאות ומאשימה אותו כי "בהתנהלותו התקשורתית הפזיזה, יוצר משרד הבריאות בלבול מוחלט וכאוס 'גם' במערכת החינוך"

שרת החינוך על משרד הבריאות: "יוצר בלבול וכאוס"
לימודים בביה"ס אורות עציון באפרת צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90

בהמשך להודעת משרד הבריאות מאתמול אודות הבדיקות בבתי הספר על ידי נאמן קורונה תוקפת הבוקר (חמישי) שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון ומאשימה כי "משרד הבריאות יוצר כאוס גם במערכת החינוך, לא נאפשר לו לגרור את מערכת החינוך לאנדרלמוסיה". 

אתמול הכריזו במשרד הבריאות כי החל מהבוקר יורשו אלפי נאמני הקורונה לבצע בדיקות קורונה לתלמידים ולצוותי ההוראה בבתי הספר, לעומת זאת במשרד החינוך הלינו כבר אתמול כי משרד הבריאות אינו באמת ערוך לדבר ובכל זאת בחר להוציא הודעה. 

"שרת החינוך הפצירה במשרד הבריאות כבר בראשית השבוע לקיים את בדיקות האנטיגן בבתי הספר, ולא במתחמים בהם יש תורים ארוכים. המהלך נועד להקל על התלמידים וצוותי החינוך, ולאפשר בסופו של דבר את המשך רצף ושגרת הלימודים במערכת החינוך", נמסר. 

"בתגובה לכך", הוסיפו במשרד החינוך, "הודיע משרד הבריאות למשרד החינוך, כי לשם קידום הנושא, הוא נדרש להכין נוהל מסודר. יובהר בזאת, כי עד לאתמול בערב משרד הבריאות לא היה ערוך עם נוהל לשם ביצוע הבדיקות בתוך בתי הספר. הוא הודיע על כך למשרד החינוך

"על אף זאת ובכל זאת, הוא בחר בשעות הערב להוציא הודעה לתקשורת, כשהוא יודע שאין הוא ערוך עם הנוהל", מתחו במשרד החינוך ביקורת. 

בהמשך ההודעה תקפה שרת החינוך הד"ר שאשא ביטון את משרד הבריאות והאשימה: "למרבה הצער, בהתנהלותו התקשורתית הפזיזה יוצר משרד הבריאות בלבול מוחלט וכאוס 'גם' במערכת החינוך", תקפו.

קורונה אומיקרון בדיקת תגית בדיקת אנטיגן בדיקת קורונה משרד החינוך משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד