כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
קטע הכביש נחסם לתנועה

ירושלים: חרדית נפגעה מאוטובוס שהדרדר; בנותיה לקו בחרדה

אישה חרדית כבת 50 שצעדה על המדרכה יחד עם בנותיה - נפגעה באורח בינוני לאחר שאוטובוס הדרדר ופגע בה | בת ה-50 הובהלה לבית החולים, כך גם בנותיה שלקו בחרדה ומצבן מוגדר קל | בעקבות התאונה, קטע הכביש בין כיכר זקס לשבטי ישראל נחסם לעת עתה לתנועה 

ירושלים: חרדית נפגעה מאוטובוס שהדרדר; בנותיה לקו בחרדה
זירת האירוע צילום: מד"א

תאונה רודפת תאונה: סביב השעה 15:30 אחה"צ (חמישי) נפצעה אישה חרדית כבת 50 באורח בינוני ברחוב שמואל הנביא בירושלים - לאחר שנפגעה מאוטובוס שהדרדר בעת שצעדה על המדרכה עם בנותיה בנות ה-6 שלמרבה המזל נפגעו באורח קל בלבד לאחר שלקו בחרדה. 

כוחות ההצלה העניקו לבת ה-50 טיפול רפואי והיא פונתה יחד עם בנותיה לבית החולים כשמצבה כאמור מוגדר בינוני והיא סובלת מחבלת ראש, בנותיה פונו במצב קל. 

"לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לה בזירה היא פונתה למרכז הרפואי הדסה הר הצופים", סיפר משה וולס חובש באיחוד הצלה, "לדברי עוברי אורח היא נפגעה מהאוטובוס כשצעדה על המדרכה עם ילדיה שלמרבה הנס לא נפגעו", הוסיף וולס. 

בתוך כך, הודיעו במשטרה כי בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל החלו בחקירת נסיבות תאונת הדרכים. "מפרטים ראשוניים עולה כי אוטובוס שהדרדר מסיבה שאינה ידועה בשלב זה, פגע בעמוד תאורה שקרס ופגע בשלושה עוברי אורח שפונו במצב קשה וקל (עפ"י גורמי רפואה) לטיפול רפואי", נמסר מהמשטרה. 

בעקבות התאונה, קטע הכביש בין כיכר זקס לשבטי ישראל נחסם לעת עתה לתנועה. 

תאונת דרכים ירושלים שמואל הנביא משטרת ישראל מד"א איחוד הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד