י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מוערכת במיליארדים

התאריך להשקת הרשת החברתית החדשה של טראמפ

13 חודשים אחרי שנחסם ע"י טוויטר ופייסבוק, נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ, מתכנן להשיק את הרשת החברתית שלו "TRUTH Social" - "האמת החברתית" ב-21 בפברואר

התאריך להשקת הרשת החברתית החדשה של טראמפ
דונלד טראמפ צילום: ועידת CPAC 2021

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ מתכנן להשיק את הרשת החברתית שלו - "TRUTH Social", ב-21 בפברואר. כך עולה מרישומי חנות האפליקציות של חברת אפל.

הרשת החברתית של טראמפ אמורה להוות אלטרנטיבה לרשת טוויטר, ומגיעה 13 חודשים לאחר שפייסבוק וטוויטר חסמו את חשבונו של הנשיא לשעבר.

כזכור, החברה החדשה שהוקמה על ידי טראמפ, בשם "קבוצת טראמפ מדיה וטכנולוגיה" הכריזה באמצע חודש אוקטובר על כך שבקרוב תציע לעולם, ובעיקר לשמרנים ולרפובליקנים, את הפלטפורמה - "האמת החברתית" שתהווה רשת חברתית לאפליקצית המסרים הפופולריות "טוויטר" לאחר שחשבונות הטוויטר והפייסבוק של טראמפ הושעו ללא הגבלת זמן בשנה שעברה על רקע הפריצה לגבעת הקפיטול שבו האשימו אותו כגורם המרכזי שאחראי לכך, עקב התבטאויותיו ברשתות ע"כ שהבחירות האחרונות נגנבו ממנו באמצעות הונאה. 

מיזם המדיה החדש של הנשיא לשעבר מוערך כיום ב-4.3 מיליארד דולר, כאשר תומכיו ומשקיעים קמעונאיים מהמרים שהפופולאריות של טראמפ תתורגם להצלחה מסחרית מסחררת.

 

 

דונאלד טראמפ טוויטר השקה חסימה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד