י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
המדריך המלא

מזכיר המדינה לשעבר איבד 40 קילו בחצי שנה

מזכיר המדינה האמריקני לשעבר ומי שעמד בראש ה-CIA השיל 40 קילו בחצי שנה, והפך לאדם חדש, "התחלתי להתאמן, לא כל יום, אלא כמעט כל יום, ולאכול נכון והמשקל פשוט התחיל לרדת" 

מזכיר המדינה לשעבר איבד 40 קילו בחצי שנה
מייק פומפאו בישראל צילום: Menahem Kahana/POOL

מייק פומפאו, בן 58, מי שהיה מזכיר המדינה תחת נשיא ארה"ב, ואחד התומכים הגדולים של מדינת ישראל השיל מגופו 40 קילו בחצי שנה, והפך לאדם חדש.

פומפאו אמר שהשקיע בחדר כושר ביתי במרתף שלו עם כמה משקולות ומכשיר אליפטי, שם גם התראיין ל'ניו יורק פוסט', "ניסיתי לרדת לשם חמש, שש פעמים בשבוע ולהישאר בו חצי שעה בערך. וזה לא היה שום דבר מדעי. לא היה מאמן, לא הייתה דיאטנית. זה הייתי רק אני".

המשקל אצלו החל להצטבר כשנבחר לראשונה לקונגרס כנציג של קנזס ב-2010, סיפר פומפאו. "האמת שהמאבק שלי לרדת במשקל, היה כל החיים".

כדי להיות בריא סוף סוף, אמר פומפאו, הוא היה צריך להיות במצב הרוח הנכון. הפחמימות והפינוקים המתוקים ליד המחשב שלו כשהוא עבד הרבה אל תוך הלילה - נעלמו.

השינוי בתזונה לא שינה את מסורות המסעדות המשפחתיות, אבל במקום להזמין ערימות של פנקייק בסירופ, המזכיר לשעבר בוחר כעת בארוחה הרבה יותר בריאה. "אנחנו עדיין הולכים למסעדה כמשפחה, חשוב לא לבטל את המסורות האלה. עכשיו אנחנו מקבלים חלבונים" אמר, "לעשות את זה נכון ולהיות ממושמע מספיק", הוא אמר.

"עבור המשפחה שלנו, האוכל הוא המקום שבו אנו מתאספים, אנחנו איטלקים ואנחנו אוהבים להיפגש סביב ארוחה טובה של פסטה ולחם וגבינות וקינוח. אנחנו עדיין הולכים ליהנות מהארוחות הגדולות האלה עם משפחה וחברים, חוץ מזה שאני הולך להיות הבחור שיגיד, כן, אני אוכל סלט".

הירידה שלו במשקל באה עם הרבה ספקולציות במדיה החברתית, פומפיאו אמר שאף אחת מההערות לא היו מחמיאות במיוחד. "הפוסטים היו די מגעילים או פשוט לא מדויקים, משערים שיש לי בעיות בריאותיות בצוואר, או שיש לי סרטן", אמר. "אף אחד לא התקשר אליי ובאמת שאל, 'היי, מה קרה?'"

פומפאו אמר שהוא מקווה שהמסע שלו ייתן השראה לאחרים שנאבקים בהשמנה לרדת במשקל. התמיכה של אשתו, בנו ניק, וכלתו לעתיד, רייצ'ל, בהחלט עזרה. "היתרון הגדול ביותר שהיה לי במסע הזה היה רעיה ומשפחה תומכים מאוד", אמר. "כולם תמכו במאמץ שלי להיות בריא, וזה היה הפוקוס האמיתי".

שמועה נוספת ברשתות החברתיות היא שפומפיאו הוריד את הקילוגרמים כדי להתכונן לריצה לנשיאות בשנת 2024. הוא צחק על כך בראיון ל'ניו יורק פוסט', "האמת היא שאני באמת מתכונן לשנת 2044 ומקווה שאהיה בסביבה ב-2054". למה השנים הספציפיות האלה? נכדים, הוא אומר בתקווה. "אני רוצה להיות שם בשביל המשפחה שלי ובתקווה להמון נכדים".

מייק פומפאו ירידה במשקל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד