י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"הוא כבר היה דלוק"

מגוחך: כך מתרץ רה"מ בנט את ההתפרצות הבוטה על אורית סטרוק

הפרשנים הבכירים תודרכו כראוי מסביבתו של ראה"מ ובטורי סופ"ש הם מתייחסים לתקרית המבישה של בנט מול חברת הכנסת סטרוק ומסבירים כי בנט חשש להידבק באומיקרון. "זה לא מיזוגני" | פעיל השמאל: "‏שבוע רביעי ברציפות שראש הממשלה בנט מכתיב את רוב הטורים הפוליטיים"

מגוחך: כך מתרץ רה"מ בנט את ההתפרצות הבוטה על אורית סטרוק
מליאת הכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ביקורת רבה ספג השבוע ראש הממשלה נפתלי בנט בעקבות ההתפרצות הבוטה שלו על חברת הכנסת מהציונות הדתית, אורית סטרוק. בנט, בעודו זועם במליאה סביב סערת חוק החשמל וההתיישבות הצעירה, הטיח בחברת הכנסת סטרוק, שהשמיעה באזניו האשמות, "תעופי לי מהעיניים".

כותבי הטורים הבכירים שעסוקים מדי שבוע בהגנה בחירוף נפש על ממשלת בנט-לפיד, ניסו לרכך את ההתנהגות הגסה של בנט והסבירו, באופן לא מאוד משכנע, כי בנט התפרץ על סטרוק במופע מביש רק כי חשש שתדביק אותו באומיקרון.

"לא פלא שכשאורית סטרוק התקרבה אליו, צווחת: "נפתלי! נפתלי!", ולתחושתו ריססה אותו במיליארדי אירוסולים מסוכנים, הוא כבר היה דלוק", מסביר הפרשן יוסי ורטר בהארץ את התקרית. "תעופי לי מהעיניים", זרק לה. זה לא היה "מיזוגני" (כפי שמיהרו בליכוד "לגנות" באופן מגוחך ומוגזם משהו), זה היה מדיצינאלי, ואמוציונלי. נמאס לו מהנזיפות שלה. היא חושבת שהוא הבן הסורר שלה", הוא כותב.

ורטר גם מתייחס לעימות המדובר של בנט עם ספסלי האופוזיציה: "לא איבדתי עשתונות", אמר נפתלי בנט בערבו של יום הקרב במליאת הכנסת, "זה היה מתוכנן. רציתי להראות לניר אורבך ולחברים אחרים באגף הימני בקואליציה שחיים במציאות בלתי נסבלת, שאני נותן להם גב. מילולית. באופן פיזי".

גם הפרשנית הפוליטית של ידיעות אחרונות, הגב' סימה קדמון, תודרכה כראוי וגם היא מסבירה שההתפרצות של בנט על סטרוק נבעה מחשש לקורונה: "אחרי הסצנה האלימה, הפרועה והבריונית שהתרחשה שלשום במליאה הרבו לצטט את הדברים שאמר בנט לח"כ אורית סטרוק. "עופי לי מהעיניים", הוא אמר. סטרוק, יש לומר, נהנתה מכל רגע והפכה את האירוע לעוד הוכחה לכך שמנכ"ל מועצת יש"ע לשעבר חצה את הקווים. אלא שהמציאות גם במקרה זה הרבה יותר פשוטה. מיד אחרי אותה תקרית אמר בנט למי שאמר: "האישה ניגשת אליי בלי מסכה ומתיזה עליי אומיקרון ממרחק של עשרה סנטימטר. אז אמרתי לה לעוף ממני. מספיק הייתי מבודד בשבוע שעבר".

פעיל השמאל הנודע, עו"ד אלדד יניב, התייחס בטוויטר לתדרוכים של בנט וכתב: "‏שבוע 4 ברציפות שראש הממשלה בנט מכתיב את רוב הטורים הפוליטיים. זה הרי בזבוז זמן כל כך יקר של ראש ממשלה לדבר בעצמך בטלפון שעות עם בעלי הטורים שכבר לא משפיעים בכלל על דעת הקהל. פעם הם היו. בנט מכתיב לבעלי הטורים שאיבוד העשתונות שלו בכנסת היה מתוכנן ושזו מנהיגות. ובעלי הטורים כותבים".

 

נפתלי בנט אורית סטרוק אומיקרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד