י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"תמונות סודיות"

צה"ל חושף: זה מה שהכיל הרחפן של חיזבאללה שהופל

דובר צה"ל בשפה הערבית, סא"ל אביחי אדרעי, חושף היום באופן חריג תמונות שמצאו ברחפן של חיזבאללה שהופל בשטח ישראל | בתמונות נראים פעילים של כוח מיוחד השייך לארגון, בזמן אימון בהטסת מל"טים ורחפנים

צה"ל חושף: זה מה שהכיל הרחפן של חיזבאללה שהופל
תמונות מהרחפן שהופל צילום: דובר צה"ל

צה"ל מפרסם היום (שישי) תמונות של פעילי חיזבאללה, במהלך אימון של הארגון בגבול ישראל לבנון. תמונות הפעילים, שנמצאו ברחפן ששיגר חיזבאללה לכיוון ישראל והופל ע"י הצבא, מציגות את פעילות מערך כלי הטיס שמנסה להפעיל הארגון בגבול, ככל הנראה במטרה לאסוף מידע על כוחות צה"ל.

לפי דובר צה"ל בשפה הערבית, סא"ל אביחי אדרעי, מדובר ברחפן של חיזבאללה שהופל לאחרונה והכיל תמונות סודיות של פעילים שנראים ככוחות המיוחדים של הארגון, במהלך תרגיל הטסת רחפנים. אדרעי מציין כי בחודשים האחרונים נרשמה עלייה במספר כלי הטיס ⁧‫שכוחות צה"ל הפילו בגבול לבנון.

הרחפן שהופל השבוע. צילום: דובר צה"ל.

דובר צה"ל הוסיף כי בחודשים האחרונים הצליחו כוחותינו להפיל את רחפן הטרור של חיזבאללה שחצה את הגבול לעבר שטח מדינת ישראל ושימש לצורכי מודיעין ואיסוף מידע. הרחפן כלל תמונות מתרגיל של כוח צבאי המזוהה עם הארגון ואימון בטכניקת שימוש במל"טים. תוכן הרחפן חשף את תמונות של מפעילי הרחפנים.

אדרעי הוסיף כי בחודשים האחרונים החלה אוגדת הגליל לאמץ מערך מיוחד נגד פעילות הטרור של חיזבאללה באמצעות רחפנים, מה שתרם והעצים את יכולות הצבא לנטר אותם לאחר חציית הגבול לכיוון ישראל. לדבריו, נרשמה עלייה ניכרת במספר הרחפנים שחצו לישראל והופלו על ידי כוחותינו, האחרון שבהם היה בשבוע שעבר.

מצלמת רחפן דובר צה''ל חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד