כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
הנוסעים נלכדו

פתח תקווה: נהג רכב התנגש באוטובוס - ונהרג

בתאונת דרכים שאירעה הלילה בפתח תקווה נהרג אדם בשנות השלושים לחייו, לאחר שהתנגש באוטובוס | פראמדיק מד"א סיפר: "ראינו אוטובוס ורכב מעוך בצידו, נהג הרכב היה מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק עם חבלות בפלג גופו העליון"

פתח תקווה: נהג רכב התנגש באוטובוס - ונהרג
התאונה צילום: תיעוד מבצעי מד"א

אדם בשנות השלושים לחייו נהרג הלילה בתאונת דרכים ברחוב וולפסון בפתח תקווה, במהלכה התנגש רכב פרטי באוטובוס. בוחני תנועה של המשטרה פתחו בחקירה. נהג הרכב הפרטי, שנהרג בתאונה, חולץ ע"י לוחמי האש. כוחות ההצלה העניקו טיפול רפואי לפצועה נוספת מהרכב הפרטי שחולצה ופונתה להמשך טיפול בבית החולים בילינסון. נהג האוטובוס פונה גם הוא במצב קל.

פראמדיק מד"א - הצלה פתח תקווה דור צברי , והחובשים מוטי פורייס ושמחה רוזנברג שטיפלו בפצועים הוסיפו: "מדובר בתאונה עם רכב פרטי ואוטובוס שעקב כך הרכב הפרטי נזרק לעבר שני כלי רכב חונים והנוסעים נלכדו, נהג הרכב חולץ ללא רוח חיים על לוחמי האש, ובנוסף נוסעת שישבה ליד הנהג חולצה אף היא ופונתה להמשך טיפול כשהיא בהכרה וסובלת מחבלות ראש ובטן. נהג האוטובוס נבדק על ידי החובשים במקום ומצבו קל.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

פראמדיק מד"א יצחק אלון סיפר: "ראינו אוטובוס ורכב מעוך בצידו, נהג הרכב היה מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק עם חבלות בפלג גופו העליון, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. נוסעת ונוסע שהיו איתו ברכב נפצעו בינוני וקל לאחר טיפול ראשוני בשטח פינינו אותם לבית החולים, נהג האוטובוס גבר כבן 50 שחש ברע, פונה לבדיקות בבית החולים כשמצבו קל."

תאונה קטלנית פתח תקווה אוטובוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד