כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
ההפגנות ברעננה

איש השמאל תוקף ומפתיע: "הנדסת תודעה ממש"

פעיל השמאל אלדד יניב זועם על התקשורת שמתעלמת מהאלפים שמפגינים מדי שבוע ברעננה סמוך לביתו של ראש הממשלה בנט. "זו לא עיתונות. זו תעמולה מה שאתם עושים. הנדסת תודעה ממש"

איש השמאל תוקף ומפתיע: "הנדסת תודעה ממש"
הפגנה סמוך לביתו של בנט צילום: vshalom Sassoni/Flash90

פעיל השמאל הנודע, עו"ד אלדד יניב מפתיע בימים האחרונים כשהוא יוצא למתקפה נגד התקשורת שלדבריו מחבקת ומלטפת את ראש הממשלה בנט וממשלתו, בניגוד לעמדה התוקפנית בה נקטה אותה תקשורת מול ראש הממשלה לשעבר נתניהו.

בסוף השבוע תקף יניב את טורי סוף השבוע בעיתונים המובילים שכותביהם תודרכו אחד לאחד על יד ראש הממשלה. היום (ראשון) יניב תוקף את התקשורת על כך שאינה מסקרת את הפגנות האלפים מול ביתו של בנט ברעננה.

"אתם נעלבים כשיאיר נתניהו קורא לכם ערוצי תעמולה", כתב אלדד יניב בטוויטר והסביר כי "זה שבוע מי יודע כמה שאלפים של אנשים מפגינים מול ראש הממשלה בנט. ואתם לא משדרים את זה. אבל זה משודר. ברשתות שנהפכות ליותר רלוונטיות מכם. זו לא עיתונות. זו תעמולה מה שאתם עושים. הנדסת תודעה ממש. להתעלם מהמציאות ולא לשדר אותה. בושה", כתב אלדד יניב.

בסוף השבוע התייחס יניב לטורי סוף השבוע בעיתונים המרכזיים שם הסבירו כי כשראש הממשלה בנט הטיח בחברת הכנסת אורית סטרוק "תעופי לי מהפנים", כותבי הטורים הסבירו במקהלה כי בנט הטיח בסרוק את המשפט המביש רק כי חשש להידבק האומיקרון. 

"שבוע 4 ברציפות שראש הממשלה בנט מכתיב את רוב הטורים הפוליטיים", כתב יניב ביום שישי. "זה הרי בזבוז זמן כל כך יקר של ראש ממשלה לדבר בעצמך בטלפון שעות עם בעלי הטורים שכבר לא משפיעים בכלל על דעת הקהל. פעם הם היו. בנט מכתיב לבעלי הטורים שאיבוד העשתונות שלו בכנסת היה מתוכנן ושזו מנהיגות. ובעלי הטורים כותבים".

יאיר נתניהו נפתלי בנט אלדד יניב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד