כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
חסימה בצומת החיים

"העין הרע פשוט חסמה לי את המזל בשידוכים"

יש החושבים כי קפידות ועין הרע שלטו באנשים אך ורק בימים עברו, אולם המקרה הבא של משה, שסבל מעול הבדידות, מבהיר לנו כי אין לזלזל כלל בנושא גם בימינו אנו • לקראת הילולת הרב רחמים חי חויתה זצק"ל, ניתנת לכם הזדמנות להסיר מעליכם עין הרע על פי המקובל בספרים הקדושים

"העין הרע פשוט חסמה לי את המזל בשידוכים"
עין הרע צילום: unsplash

בעוד ימים ספורים תתקיים הילולת הרב רחמים חי חויתה הכהן זצק"ל הידועה כמסוגלת להושיע רבבות.

השנה, בנוסף להשתתפות באירוע ובהגרלה על רכב חדש, ניתנת הזדמנות מיוחדת מעין כמותה לשחרר קטרוגים ועין הרע, על ידי הרב חננאל והרב ברכאל הכהן, בניו וממשיכי דרכו של הקדוש העליון הרב בנימין הכהן (חתנו של הרב חויתה זצק"ל) שהכיר את סודות הסרת עין הרע.

לחצו כאן להשתתפות בהילולא>>>

"במשך שנים לא מצאתי את זיווגי", מעיד בפנינו משה ד'. "כמובן שבהתחלה אתה תולה את העיכוב בכל מיני צירופי מקרים וסיבות טבעיות, אבל הגיל רק הלך ועלה ואיתו גם החשש שיש כאן חסם שמונע ממני את ההתקדמות שכה הייתי זקוק לה בשלב ההוא בחיי".

משה מתאר לנו בכמה מילים את הקושי שחווה מעוכב שידוך. "במגזר החרדי להיות רווק בגיל מאוחר, זהו מצב לא נעים. אתה מנסה לשדר עסקים כרגיל, כי מעבר לרצון שלך להתחתן, יש גם את ההורים שכמהים לכך ולכן אתה צריך הרבה פעמים לשמור את הכאב בבטן ולהסתיר אותו, מה שהופך את הקושי לעצום יותר".

משה מציין כי היו הרבה מצבים בהם ראה את האור בקצה המנהרה אלא שאז הוא כבה בפתאומיות. "כל שידוך שאתה מתקדם איתו, אתה תולה בו תקוות רבות.. וכפי שאומרים, כגודל הציפייה כך גודל האכזבה. כבר אז התחלתי להבין שאולי יש כאן משהו מעבר למה שאני רואה".

על הרב חננאל כהן שמע רבות, עוד שנים קודם לאותה תקופה, "הרב חננאל והרב ברכאל כהן הם קדושי עליון, פשוטו כמשמעו. ידעתי שאם אני חפץ בהסרת הקטרוגים ועין הרע, עלי לפנות לצדיקים המכירים את תורת הסוד".

"הדרך להסרת העין הרע, הועברה אליהם מאביהם שלימד אותם את רזי הסגולה" ממשיך משה לפרט. "הלכתי לבית הדין, בו הם מבצעים את ההסרה וקיימנו את הטקס במלוא הקדושה והכוונות הנלוות אליו. לאחר מכן הלכתי לביתי וכבר הספקתי לשכוח מהעניין אחרי ימים ספורים". אולם כשהטלפון צלצל עם הצעה חדשה-ישנה מהשדכנית, נורה נדלקה אצלו. "השדכנית הציעה שידוך שכבר עלה בעבר אולם ירד מהצד השני. עכשיו הם החליטו לפתע כן לנסות להתקדם. חשתי כי משהו מהחסימה שהייתה לי, השתחרר מעט".

"כבר בפגישה הראשונה הרגשתי את הכימיה וההתאמה שחיפשתי כל כך הרבה שנים", משתף בהתרגשות. "לא עבר הרבה זמן והחלטנו שאנו מקימים בית יהודי משותף. אחר כל כך הרבה שנים של ציפייה ועיכובים, זו הייתה בשורה שהכתה גלים בישיבה ובקרב כל המשפחה המורחבת שלי. זו הייתה שמחה עצומה שאין כדוגמתה".

משה, מהווה דוגמה אחת מיני רבות, לאנשים שבצומת חייהם חוו את חסימת הקטרוג שהובילה אותם לדרך ללא מוצא, מתסכלת ומייאשת.

נותרו ימים ספורים להילולא המדוברת, המסוגלת להושיע רבבות. רכשו עוד עכשיו כרטיסים להילולא המדוברת והיכנסו להגרלה הענקית על רכב חדש. ברכישת שני כרטיסים ומעלה תוכלו למסור שמות להסרת הקפידות והקטרוגים מעליכם או מעל אנשים הקרובים לכם, שזקוקים לכך. 

לחצו כאן להשתתפות בהילולא>>>

עין הרע כסא רחמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד