כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"המשך הטיפול בגל האומיקרון"

הממשלה אישרה: אלו ההחלטות שתוקפן הוארך

הממשלה אישרה היום במהלך ישיבתה השבועית מספר החלטות "במסגרת המשך הטיפול בגל האומיקרון" | בין ההחלטות: המשך חובת בדיקת הקורונה בכניסה לישראל, הארכת ההגבלות על שדה התעופה, והארכת תוקף הפיקוח הטכנולוגי 'ההסכמון' | תקנות התו הירוק יובאו לאישור בהמשך במשאל טלפוני 

הממשלה אישרה: אלו ההחלטות שתוקפן הוארך
בנט והשרים בישיבת הממשלה צילום: Alex Kolomoisky/POOL

במסגרת המשך הטיפול בגל האומיקרון ששוטף את ישראל אישרה היום (ראשון) הממשלה במהלך ישיבתה השבועית את ההחלטות הבאות במסגרת המשך ההתמודדות מול האומיקרון. 

תחילה, חובת ביצוע בדיקת הקורונה בכניסה לישראל תוארך עד ליום שני, בעוד חודש (07 בפברואר 2022). 

הממשלה אישרה את חובת ביצוע הבדיקה השבועית עבור איש צוות הנכנס לישראל ממדינה שהיציאה אליה לא הוגבלה. החובה תופעל גם אם שהה באותה מדינה פחות מ-12 שעות ולא יצא משטח שדה התעופה. החלטות אלו ייכנסו לתוקף בחצות הלילה שבין יום שני לשלישי (מחר) בכפוף לאישור ועדת החוקה של הכנסת.

כמו כן, הגבלת הפעילות בשדות התעופה תוארך גם כן עד ליום שני בעוד כחודש (07 בפברואר 2022). החלטה זו תיכנס לתוקף באופן מיידי, בכפוף לאישור ועדת הכלכלה של הכנסת. 

הפיקוח הטכנולוגי על הנכנסים לישראל, 'הסכמון' יוארך עד ליום שלישי בעוד כחודש (09 בפברואר 2022). גם החלטה זו תיכנס לתוקף באופן מיידי, בכפוף לאישור ועדת החוקה של הכנסת. 

באשר לתקנות התו הירוק אשר על פי הפרסומים צפויות להתבטל בקניונים - לא הגיעו השרים להסכמה והן ישובו לאישור בהמשך - במשאל טלפוני

קורונה אומיקרון ישיבת הממשלה בדיקת קורונה נתב"ג התו הירוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד