כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

פותחים שולחן ט"ו בשבט עם גולדיס

לקראת ט"ו בשבט נערכת גולדיס בתפריט מיוחד ומותאם לרוח התקופה, מגשי פירות מפנקים ועשירים במגוון סגנונות וגדלים, עוגות קונדיטוריה בשילוב פירות העונה ועוד

פותחים שולחן ט"ו בשבט עם גולדיס
גולדיס צילום: יח"צ

בגולדיס, כמו בגולדיס, לא מפספסים אף הזדמנות לבשל עבורכם תפריט מדויק, עשיר ואיכותי שמתאים לכל סיטואציה, חג או יום מיוחד וביננו- כל יום הוא מיוחד ומהווה סיבה לחגוג עם ארוחה חגיגית ועשירה.

גם לקראת ט"ו בשבט נערכת גולדיס בתפריט מיוחד ומותאם לרוח התקופה, מגשי פירות מפנקים ועשירים במגוון סגנונות וגדלים, עוגות קונדיטוריה בשילוב פירות העונה ומנות גורמה מרכזיות מושקעות ומיוחדות ברוח הימים בשילוב פירות וטעמים עשירים ומפתיעים שיהפכו את היום הזה- למתוק ועסיסי יותר.

תפריט ט"ו בשבט נמכר באתר ובמעדניה, לצד התפריט הקבוע של גולדיס לאורך כל ימות השבוע שכולל מבחר מגוון במיוחד של מנות עשירות מא' ועד ת' ותפריט שבת חגיגי ועשיר שכולל כל מה שצריך כדי שסעודת השבת שלכם תהיה עונג שבת אמיתי.

על התפריט מנצח ביד רמה השף בעל השם העולמי משה קצ'וקי לצידו של השף המיתולוגי משה גולדיס וביחד הם מרכיבים בכל יום מחדש תפריט עשיר, מגוון ויצירתי בטריות מקסימלית וברמה הקולינרית הגבוהה ביותר בכשרות מהודרת של הבד"ץ העדה החרדית.

רוצים להתרשם מהתפריט העשיר של גולדיס? מוזמנים לבקר במעדניה שלנו שברחוב עזרת תודה בירושלים בימים א'-ד' בין השעות 11:22 ובימי ו' – 7:00- 14:00.

מעדיפים לשבת בבית ולקבל את האוכל עד הבית ארוז חם וטרי? שירות המשלוחים של גולדיס זמין עבורכם באתר- goldys.co.il  או בטלפון- 02-5384534 או 0548420520.

גולדיס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד