כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

כך התנהל מרדף אחרי סרטון וידאו שצילם חרדי

בלעדי • ערוצי הטלוויזיה ניהלו מרדף אחר מוצר נחשק: סירטון וידאו שצילם חרדי מבני-ברק, המתעד את המעצר הדרמטי של החשוד ברצח במועדון התל-אביבי • ומי זכה? וכמה שילם?

צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי
צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי

ערוצי הטלוויזיה המובילים בישראל ניהלו היום מרדף אחר מוצר נחשק: סרטון וידאו שצילם חרדי, תושב בני-ברק, המתעד את המעצר הדרמטי של החשוד ברצח במועדון בתל-אביב.

את המעצר ביצעו בלשי ימ"ר ליד מקום עבודתו ושני ערוצים הביעו נכונות לשלם עבור הסרטון סכום נכבד.

מי שזכה בסופו של דבר בסרטון היה ערוץ 2 ששידר אותו במהדורת החדשות הערב.

הכל החל כאשר תושב העיר תיעד אתמול (ד') בתמונות ובווידאו את המעצר. רק בערב הוא הבין כי היה זה מעצרו של אחד המעורבים ברצח במועדון.

ערוצי התקשורת בישראל, המסקרים באינטנסיביות את ההתפתחות הדרמטית בחקירת הרצח, מנסים ביממה האחרונה להשיג כל מידע 'בלעדי' הקשור בחקירה - ולו רק משום העובדה כי הפרטים שניתנים לפרסום הם מעטים.

כחלק מהניסיונות להשיג תיעוד של המעצר, הגיעו היום כתבי ערוץ 2, 10 והערוץ הראשון אל האזור בו בוצע המעצר. הם עברו מחנות לחנות, בניסיון לבדוק האם באחת מהן יש מצלמות אבטחה שתיעדו את המעצר.

לאף אחת מהחנויות הממוקמות בקרבת מקום לא היה תיעוד כזה.

כשהגיעו הכתבים אל אחד מבתי העסק, הם פגשו בעובד שסיפר להם כי תיעד בווידאו את המעצר באמצעות מכשיר האייפון שברשותו.

ערוץ 2, שהיו הראשונים לאתר אותו, הציעו לו עבור הווידאו 14,000 שקל ועבור תמונה 1,500 שקל. הם התנו איתו כי התשלום יועבר רק במידה ויעשו שימוש בחומרים, לאחר שיוודאו כי אכן מדובר במעצר של החשוד ברצח.

אחרי שחתם על חוזה 'בלעדיות' הוא קיבל טלפון מערוץ 10. שם הציעו לו 28,000 שקל עבור החומרים המתעדים את המעצר. אלא שהצלם כבר היה כבול בחוזה שחתם עם הערוץ המתחרה.

ידידו סיפר, כי קיבל אין-ספור טלפונים מערוצי תקשורת, המבקשים לרכוש ממנו את סרטון הווידאו, אך כאמור ערוץ 2 זכה בבלעדיות ושידר את הסרטון.
ערוץ 2 סרטון חדשות 2 רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד