כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

ההמלצות החמות: 3 מניות ש"הכסף החכם" קונה כעת

משקיעי הערך ידועים באסטרטגיה המנצחת שלהם, לפיה הם קונים מניות "מוכות" שמשקיעים אחרים החליטו לזרוק ל"סל המיחזור" • מאט אנרדרזק, מאתר מרקטווץ', פרסם 3 מניות שאהובות על משקיעי הערך

  • כ"ז סיון התשע"ג
ההמלצות החמות: 3 מניות ש"הכסף החכם" קונה כעת



האסטרטגיה של משקיעי הערך ידועה לכל. הם קונים מניות "מוכות" שמשקיעים אחרים החליטו לזרוק ל"סל המיחזור" במחירים ומכפילים נמוכים ומחכים שהם יתאוששו. האסטרטגיה הזו כרוכה בהרבה סבלנות ולא מיועדת לסוחרי היום שמחפשים לגרוף רווח מהיר.

אחד מהניצחונות הגדולים של משקיעי הערך הוא מניית HP. בקיץ שעבר מניית המחשבים הזו נסחרה בשפל של 10 שנים לאחר שהמשקיעים איבדו את האמון בתוכנית האסטרטגית של החברה. משקיעי הערך, לעומת זאת, חשבו אחרת ואספו את המניה במחירי שפל ובמכפיל רווח של 4. ההימור הגדול השתלם לאותם משקיעים שכן מניית HP הייתה בין המניות שהשיגו את התשואות הגבוהות ביותר במדד הדאו ג'ונס, עם תשואה של 72%.

מעבר לכך, לפי אתר מורנינגסטאר קרנות נאמנות ענקיות המשקיעות במניות ערך, השיגו תשואה של 32% ב-12 החודשים האחרונים, מעל תשואה של 26% שהשיג מדד ה-S&P 500 באותה תקופה.

מאט אנרדרזק, מאתר מרקטווץ', פרסם 3 מניות שאהובות במיוחד על משקיעי הערך הגדולים.

1. DirecTV - חברת הטלוויזיה בלווין השנייה בגודלה בארה"ב, עם יותר מ-20 מיליון מנויים. לאחרונה החברה החליטה להשקיע באמריקה הלטינית בצורה אגרסיבית, במטרה להגדיל את הכנסותיה. החברה נסחרת לפי שווי שוק של כ-34 מיליארד דולר ובמכפיל של 13.1, יחס נמוך מאוד במונחים היסטורים. גם משקיע הערך הגדול ביותר, וורן באפט, אהב את ביצועי החברה, הגדיל את אחזקותיו וקנה 3.2 מיליון מניות. מניית החברה זינקה מאז תחילת השנה ב-23%.

2. Mondelez International - יצרנית מזון שהתפצלה מהענקית קראפט באוקטובר אשתקד. החברה אחראית בין היתר על שיווק המותגים המובילים עוגיות אוראו, קרקרים של Ritz והשוקולדים של קדבורי. החברה התקשתה לעמוד בתחזיות ההכנסות שלה ב-3 הרבעונים האחרונים בשל קשיים במרכזי ההפצה שלה בברזיל והודו. עם זאת, משקיעי הערך הגדולים נלסון פלטץ, הבעלים של קרן ההשקעות טרייאן, וראלף וויטוורס, מחברת Relational Investors פתחו פוזיציות עצומות על מניית החברה, שטיפסה ב-17% מאז ינואר 2013.

3. Chesapeake Energy - משקיע מניות הערך ברוס ברקוביץ' מחברת Fairholme Capital Management רכש ברבעון הארחון 13.4 מיליון מניות של חברת האנרגיה ברבעון האחרון. החברה מנסה לתקן כעת את מאזניה ונמצאת בעיצומו של מסע מכירות נכסים.
מניות השקעה המלצות ערך כסף חכם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד