כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
ירייה אחת יותר מידי

אלוף העולם בירי קיפד את חייו כשירה בעצמו למוות

אלוף העולם בירי דיסקיות כריסטיאן ג'ילי היה במסע ציד עם חבריו כשטעות טראגית שביצע, כשסחט את הדק הרובה בעת שהתכופף להרים כדורים הובילה למותו כשהוא בן - 19 שנים בלבד  

אלוף העולם בירי קיפד את חייו כשירה בעצמו למוות
ירי צילום: pixabay

אלוף העולם בירי דיסקיות כריסטיאן ג'ילי בן ה - 19 נפצע באורח קשה כשירה בעצמו בבטן, בעודו מתכופף להרים כדורים בזמן שהיה במסע ציד עם חבריו. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום נחלצו לעזרתו כשמומחי הרפואה מנסים לבצע ניתוח בטן כדי לעצור את הדימום החמור, אך נכשלו, ונאלצו לקבוע את מותו של כריסטיאן ג'ילי.

התאחדות ספורט הירי הבינלאומית הביעה "עצב עמוק" על מותו של כריסטיאן. "התנחומים הכנים ביותר שלנו למשפחתו של כריסטיאן, לחבריו, לכל קהילת ספורט היריות וה-ISF", נאמר. יחידת הקליעה של צבא ארה"ב הגיבה אף היא: "אנחנו כל כך מצטערים לשמוע על החדשות הטרגיות האלה. תנחומינו הכנים למשפחתו ולחבריו. נוח על משכבך בשלום". 

נשיא פדרציית הירי האיטלקית (ISF), הביע אף את תנחומיו בעקבות מותו של אלוף העולם כריסטיאן ג'ילי: "באוקטובר האחרון, שחקן הדיסקיות הצעיר הוכתר לאלוף העולם בקבוצות ובנבחרת המעורבת, וזכה במקום אישי שלישי בגביע העולם בלימה, פרו", אמר והוסיף: "במאי 2021, הוא זכה בזהב בתחרות האישית, הקבוצתית והצוות המעורב באליפות אירופה באושייק בקרואטיה. אנחנו מרגישים כבוד, ועתה נמצאים בשתיקה ובתנחומים לנוכח הטרגדיה שמותירה את כולנו נסערים".

 

טעות מוות רובה צייד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד