י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
כי בשמחה תצאון...

זמן חורף: היועצת המשפחתית עם טיפים חשובים לעידן האומיקרון המאתגר

עדנה גלבוע עם טיפים למזג אוויר החורפי והתקופה המאתגרת • היא מזכירה לנו כי בין יתר הטיפים שלה להשגת מצב רוח, קניות תמיד מעניקים לנו תחושה חגיגית ומפזרים לנו בגוף את הורמון השמחה

זמן חורף: היועצת המשפחתית עם טיפים חשובים לעידן האומיקרון המאתגר
קניות מנחמות צילום: יח"צ

מזג אוויר חורפי, גשם מטפטף וגם המצב רוח שאנו חווים בצבעי החורף, התקופה שעוברת עלינו מאתגרת, תשאלו את עדנה גלבוע יועצת ומטפלת משפחתית, היא כבר תזכיר לנו שבין יתר הטיפים שלה להשגת מצב רוח, קניות תמיד מעניקים לנו תחושה חגיגית ומפזרים לנו בגוף את הורמון השמחה, תראו לי ילד שלא ישמח לקבל מתנה, ותראו לי אישה שבגד חדש, נעל, תיק לא מאפרים את פניה בחיוך.

לצד ההצטיידות בפריטי חורף שכולנו חייבים בבית, שמיכת פוף מחממת תשמח כל אחד מבני המשפחה, סט מצעים מלטף עם הדפס צבעוני שמעניק קונוטציה עליזה.


רשת המשביר • יח"צ

שייקר לפירות למטבח, כלי הגשה מעוטרים שיזכירו לנו את איטליה, בושם בריח הדרים פירותי, שיעניק לדימיון שלנו נופך ריחני.

ברשת המשביר, בגדים לכל הגילאים, והצבעים על המדפים.

ואי אפשר בלי הפתגם הידוע: כי בשמחה תצאון, מסביר האדמור מקוצק: כי בשמחה תצאו מכל הצרות....

אז קדימו צאו לאחד מסניפי רשת המשבירים ותתחילו לשמוח, גם המשביר החליט לשמח את עם ישראל עם המבצעים הכי משמחים, עם המחלקות הצבעוניות והססגוניות, ועם ריח של חו"ל, וקולקציות אופנתיות במיוחד לכל המשפחה.


אופנת חורף במשביר • יח"צ

במחלקת הילדים מותג אוקיידי, עם הבדים האיכותיים , תוכלו להרגיש את הנוחות של הבדים. הם עומדים היטב במבחן הכביסות.  לילדים וילדות, תינוקות. תוכלו לצייד את הילדים בצורה כזאת שהם יעברו את החורף בנעימות ובשלום.

רשת המשביר, הרשת המובילה לכל צרכי המשפחה בישראל, דואגת לנו במשך כל עונות השנה. לצד המחלקות , כלי בית, חשמל וקוסמטיקה, וכמובן ביגוד שנמכרים במחירים ומבצעים השווים לכל כיס.

"אנחנו דואגים לציבור הרחב, ובפרט כיום שהמשפחות ברוכות הילדים עומדות מול הוצאות רבות. אצלנו תמצאו מגוון של בגדי חורף, מעילים, מגפיים, וכאמור גם בגדים כשהמוטו שלנו לאפשר לכל משפחה לשלוח את הילדים שלה כשהם מוכנים לחורף לישיבות, לתלמודי תורה, ולבנות לבית הספר", הרשת שחרטה על דגלה לאפשר לכל משפחה לצייד את הילדים בכל מה שהם זקוקים לו במחירים הוגנים.

ועכשיו סייל חורף במשביר מגוון פריטים שבמבצע עד 70 אחוז הנחה בקניית 2 פריטים ויותר לחברי מועדון קלאב 365.

המבצע בתוקף עד 15.1.22 או עד גמר המלאי בכל סניפי הרשת.

רשת המשביר מונה 36 סניפים בכל רחבי הארץ, לרשת מועדון קלאב 365 במסגרתו נהנים הלקוחות מהטבות בלעדיות ומפינוקים ייחודיים.

המשביר לצרכן קניות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד