כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
משרד החינוך התערב

מנהל מנע מתלמידים לא מחוסנים קישור לשיעור בזום

מנהל בחטיבת הביניים 'כרמים' בבנימינה, החליט שתלמידים שאינם מחוסנים לא יקבלו קישור לזום, דבר שימנע מהם התחברות לשיעורי ביה"ס. הורים רבים זעמו על ההחלטה ותהו איך אפשר לבטל חוק חינוך חובה | משרד החינוך נאלץ להתערב

מנהל מנע מתלמידים לא מחוסנים קישור לשיעור בזום
שיחת זום בעידן הקורונה צילום: pexels

בחטיבת הביניים 'כרמים' בבנימינה, החליט מנהל בית הספר על דעת עצמו, למנוע מתלמידים לא מחוסנים לקבל קישור לזום, וזאת בניגוד למתווה החינוך, המוטל על בתי הספר לאפשר לתלמידים ללמוד באמצעות הזום.

ההחלטה השערורייתית של מנהל בית הספר קבעה הלכה למעשה שרק מחלימים או מחוסנים ששוהים בבידוד יכולים להתחבר לשיעור, ואילו חבריהם שלא חוסנו – נאלצים להישאר בחוץ.

א', אם לתלמיד בחטיבה, אמרה ל"מעריב": "מה זה החרם הזה? למה הילד צריך לסבול אם ההורים מחליטים שלא לחסן? כל המבודדים, כולל המאומתים, המחוסנים והלא מחוסנים, חייבים לקבל שיעורים בזום. יש חוק חינוך חובה" 

במשרד החינוך מסרו בעקבות פניית 'מעריב', כי לא יאפשרו ליצור כל אפליה בין תלמידים, ובוודאי שלא במערכת החינוך, שמטפחת ערכים של שוויון. המשרד ערך בירור בנושא והורה לבטל את ההחלטה ווידוא שהנוהל אכן שונה. לאחר התערבות משרד החינוך הבהיר מנהל בית הספר בהודעה שפורסמה להורים כי "מערכת השעות פתוחה לכל התלמידים המאומתים, אלה הנמצאים בבידוד ו/או לא יכולים להגיע לבית הספר מסיבות בריאותיות. 

 

 

אפליה מנהל בית ספר משרד החינוך חיסונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד