י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אלימות המשטרה

מלכיאלי מאיים על השר בר לב: הציבור ייצא לרחובות

חברי הכנסת החרדים מבקשים לעשות סוף לאלימות המשטרתית כלפי חרדים תמימים אחת ולתמיד. דבר מעצרו האלים של חיים מזרחי על לא עוול בכפו לא יורד מסדר היום והגיע הערב למליאת הכנסת, כאשר ח"כ מלכיאלי תקף את המשטרה ואת השר הממונה שעד כה לא השמיע קולו בנושא • תפו

מלכיאלי מאיים על השר בר לב: הציבור ייצא לרחובות
עמר בר לב/חיים מזרחי צילום: מרים אלסטר/יונתן זינדל, פלאש 90

ברקע מעצר השווא לכאורה של הצעיר החרדי, חיים מזרחי וטענותיו שנבדקות במח"ש, על כך שבלשי המשטרה היכו אותו והתעללו בו ללא סיבה, יו"ר סיעת ש"ס, חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי, מאיים כי הציבור יצא לרחובות במקרה והמשטרה לא תשנה גישה.

בנאום שנשא הערב (שני) במליאת הכנסת תקף חה"כ מלכיאלי את המשטרה, "קבוצה של שוטרים סמויים תופסים ילד בן 19 ללא עבר פלילי, שכל חטאו שהעיר להם כי פגעו ברכב של אישה, והם בתגובה קופצים עליו 3-4 אנשים מכניסים אותו תוך אלימות קשה לניידת ומפרקים אותו במכות".

"ביקרתי את הבחור הזה בביתו, הוא נמצא בטראומה, לא רגוע, בוכה", סיפר מלכיאלי שתקף את השר לביטחון פנים, עמר בר לב, "עד עכשיו לא שמענו מילה אחת מעמר בר לב. לאן הגענו, אדם חרדי לא יכול ללכת ברחוב בלי לחשוש שיקפצו עליו".

"אני אומר לך עמר בר לב, אתה חושב שהמשטרה שלך בירושלים תעשה ככל העולה על רוחה מול ילד קטן? אתה תראה אותנו בהמונינו ברחובות, אתה תראה אותנו את הציבור המתון הרבנים העסקנים את הציבור, אותנו אתה תפגוש ברחובות", איים מלכיאלי שהבהיר "לא ניתן לך להתעלל בחרדים, תתעשת על עצמך, לחיילים שנטרלו את המחבל בשער שכם תוך דקות נלקח להם הנשק ונחקרו במח"ש, לשוטרים הללו נתת ארבעה ימי התארגנות ותיאום גרסאות בטרם החקירה".

עמר בר לב חיים מזרחי מיכאל מלכיאלי אלימות שוטרים אלימות משטרתית אלימות המשטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד