י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
18 שניות קריטיות

תיעוד דרמטי: שניות לפני שהרכבת הגיעה, השוטרים חילצו את הטייס

תיעוד יוצא דופן מלוס אנג'לס. מטוס פרטי התרסק על פסי רכבת סמוך לשדה תעופה. תושיית שוטרים ואזרחים הצילה את חייו של הטייס שגם כך נפצע בהתרסקות. שניות אחרי שנשלף מתא הטייס הגיחה הרכבת וריסקה את שרידי המטוס • צפו בתיעוד הדרמטי

תיעוד דרמטי: שניות לפני שהרכבת הגיעה, השוטרים חילצו את הטייס
הרכבת, המטוס והטייס הפצוע צילום: צילום מסך

עוברי אורח יחד עם שוטרים, משכו טייס ממטוס קטן שנחת נחיתת חירום על פסי רכבת ליד שדה תעופה בסן פרננדו שבלוס אנג'לס, שניות לפני שרכבת התנגשה בהריסות המטוס ובכך ניצלו חייו של הטייס המדמם.

מטוס פרטי מסוג 'ססנה' נחת נחיתת חירום על פסי הרכבת הסמוכים לנמל התעופה בלוס אנג'לס, זמן קצר לאחר ההמראה בסביבות השעה 14:10 אתמול (ראשון),כך נמסר ממערך החילוץ וההצלה של לוס אנג'לס. כ-20 דקות לאחר מכן, רכבת נכנסה בעוצמה לתוך שרידי המטוס, הנוסע היחידי במטוס חולץ על ידי שוטרים ועוברי אורח שניות לפני שהרכבת חלפה בדהרה במקום.

הטייס פונה לבית חולים. לא דווח על נפגעים נוספים על הקרקע או ברכבת. לאחר שהרכבת עברה במקום. המטוס נשאר על הפסים החל מהשעה 15:00 ביום ראשון, ועצר את כל תנועת הרכבות באזור. חלקים ממנוע המטוס ומגוף המטוס, כמו גם שלטי מעברי רכבת היו שבורים וזרוקים על הקרקע מסביב למקום ההתרסקות. כמות קטנה של דלק שדלפה מהמטוס טופלה על ידי הכבאים כדי למנוע התלקחות.

המטוס נמצא בבעלות תושב מקומי, ורישומו תקף עד מאי 2025, על פי גורמים במינהל התעופה הפדרלי. סיבת נחיתת החירום נחקרת על ידי המועצה הלאומית לבטיחות בתחבורה.

התיעוד ממצלמת גוף השוטרים באורך 18 שניות סיפקה תיעוד מוחשי של רגעי האימה והדרמה בשטח שהסתיימו ללא נפגעים. התיעוד הפך ויראלי מאוד ברחבי ארצות הברית.

פסי רכבת התרסקות מטוס לוס אנג'לס חילוץ דרמטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד